• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net
Pillars of Eternity II: Deadfire

Pillars of Eternity II: Deadfire

PH Squad

Uživatel
Příspěvky
41
Skóre reakcí
1.071
Bodů
0
Uživatel PH Squad přidal nový překlad:

Pillars of Eternity II: Deadfire - Překlad do českého jazyka ikonického RPG titulu Pillars of Eternity II: Deadfire.

Zobrazit přílohu 63912

Vážení přátelé, po dlouhém rozmýšlení jsme se nakonec rozhodli pustit do překladu hry Pillars of Eternity II: Deadfire.

Pronásledujte zlotřilého boha na souši i na moři v pokračování mnohokrát oceněného RPG Pillars of Eternity. Staňte se kapitánem lodi na nebezpečné dobrodružné výpravě napříč rozsáhlým neprobádaným souostrovím Deadfire. Podrobte svět své vůli a prozkoumejte hlubiny nekonečných možností, včetně detailního přizpůsobení postavy, naprosté...

Přečtěte si více o tomto překladu...
 
Vidět tuto hru v seznamu překladů je splněné přání :) Konečně tuto hru snad i dohraji, když bude mít češtinu :)
 
Já při čtení tohoto oznámení
Kid Nerd GIF
 
Preklad bude trvať dlho ale toto je hra ktorú je nereálne prekladať cez AI. Ten text je tak zložitý s komplexný že aj skúsený prekladateľ ma niekedy čo robiť. Hral som v angličtine s úprimne nedohral som to lebo som nerozumel všetko a nebavilo ma to bez toho.
 
Tedy pánové a dámy, koukám, že zázraky se dějí! :) Pillars of Eternity 1 je jedno z nejlepších RPG co jsem kdy hrál a na to že někdo ujme překladu dvojky jsem čekal jak na Boží smilování. :) Myslím, že každý pochopí, že tohle bude překlad opravdu na dlouho, ale já osobně si počkám klidně 5 let, jen když to bude poctivá řemeslná překladatelská kvalita a ne paskvil z překladače. Držím všechny palce borci! :)
 
Tak tohle je totální nářez! Jako backer jedničky i dvojky jsem neskutečně šťastnej!
 
Budete nabírat i další překladatele nebo pojedete v současné sestavě?
 
Uživatel PH Squad vložil novou aktualizaci k překladu Pillars of Eternity II: Deadfire:

Aktualizace 27.6.

Celý překladateslký tým se do začátku pustil s plnou silou a už po přibližně 4 týdnech máme za sebou 16% hry přeloženo. Což je krásný výsledek.

V tuhle chvíli je přeloženo téměř vše z oblasti tvorby postav a rozhraní :). A abyste se mohli podívat, jak to vypadá, tak tady máte pár ukázek ze hry ;)


Zobrazit přílohu 65797

Přečtěte si zbytek informací o aktualizaci...
 
Zrovna sleduji dokument o tvorbě Pillars of Eternity - The Road To Eternity od Obsidian Entertainment. Parádní věc. Můj nejoblíbenější vývojář (dalece před všemi) je Josh Sawyer. Neskutečný borec, talent na kde co, milovník kol atd. Mám ho strašně rád. Neuvěřitelně otevřená hlava a jeho projekty jsou prostě vynikající. V Pillars se dokonce podílel i jako jeden z hlasů v chórech na soundtracku. Docela vtipná část dokumentu. Je neuvěřitelné jak tento masterpiece vznikal doslova na koleni, ačkoliv vybrali 3,9 miliónu dolarů na Kickstarteru. Např. hudba kvarteta + chóry se natáčely po večerech v lobby budovy, kde vyvíjeli hru 😀 A je tam přímo na kameru zaznamenané, jak s nimi Josh zpívá a v momentě, kdy končí pěvecká linka, přijede uklízečka s dokonalým cinknutím výtahu 😀 Tak to mě fakt rozesmálo 😀 Je nepochopitelné v jak miniaturním složení natočili nejen soundtrack, ale jak málo lidí udělalo tak obrovské, dnes již kultovní RPG ze staré školy. Prostě Obsidiani... Cokoliv vydali, jsem okamžitě podpořil v kampani či koupil. Nemají slabej titul, pokud odhlédnu od historického průseru s Dungeon Siege III, což byla fakt nehorázná sr*čka. Velká škoda, že jim kdysi SEGA odebrala tvorbu Alienů, které měli dělat. Doufám, že vznikne Pillars of Eternity 3. Neskutečně se těším, až si zahraju dvojku v rodném jazyce. Obrovský dík za vaši práci!
 
Zrovna sleduji dokument o tvorbě Pillars of Eternity - The Road To Eternity od Obsidian Entertainment. Parádní věc. Můj nejoblíbenější vývojář (dalece před všemi) je Josh Sawyer. Neskutečný borec, talent na kde co, milovník kol atd. Mám ho strašně rád. Neuvěřitelně otevřená hlava a jeho projekty jsou prostě vynikající. V Pillars se dokonce podílel i jako jeden z hlasů v chórech na soundtracku. Docela vtipná část dokumentu. Je neuvěřitelné jak tento masterpiece vznikal doslova na koleni, ačkoliv vybrali 3,9 miliónu dolarů na Kickstarteru. Např. hudba kvarteta + chóry se natáčely po večerech v lobby budovy, kde vyvíjeli hru 😀 A je tam přímo na kameru zaznamenané, jak s nimi Josh zpívá a v momentě, kdy končí pěvecká linka, přijede uklízečka s dokonalým cinknutím výtahu 😀 Tak to mě fakt rozesmálo 😀 Je nepochopitelné v jak miniaturním složení natočili nejen soundtrack, ale jak málo lidí udělalo tak obrovské, dnes již kultovní RPG ze staré školy. Prostě Obsidiani... Cokoliv vydali, jsem okamžitě podpořil v kampani či koupil. Nemají slabej titul, pokud odhlédnu od historického průseru s Dungeon Siege III, což byla fakt nehorázná sr*čka. Velká škoda, že jim kdysi SEGA odebrala tvorbu Alienů, které měli dělat. Doufám, že vznikne Pillars of Eternity 3. Neskutečně se těším, až si zahraju dvojku v rodném jazyce. Obrovský dík za vaši práci!
A ještě pořád plníš ve hře maximum?? 😄 (prozkoumání celé mapy, volba všech možností rozhovorů, odemčení všech schopností, nebo dosažení max. levelu.)
 
Pillars of Eternity3 pravdepodobne nebude. Dvojka nenaplnila finančné očakávania manažmentu štúdia. A prachy hýbu herným priemyslom. Z pripravovaného titulu Avowed mám zmiešané pocity.
 
Zrovna sleduji dokument o tvorbě Pillars of Eternity - The Road To Eternity od Obsidian Entertainment. Parádní věc. Můj nejoblíbenější vývojář (dalece před všemi) je Josh Sawyer. Neskutečný borec, talent na kde co, milovník kol atd. Mám ho strašně rád. Neuvěřitelně otevřená hlava a jeho projekty jsou prostě vynikající. V Pillars se dokonce podílel i jako jeden z hlasů v chórech na soundtracku. Docela vtipná část dokumentu. Je neuvěřitelné jak tento masterpiece vznikal doslova na koleni, ačkoliv vybrali 3,9 miliónu dolarů na Kickstarteru. Např. hudba kvarteta + chóry se natáčely po večerech v lobby budovy, kde vyvíjeli hru 😀 A je tam přímo na kameru zaznamenané, jak s nimi Josh zpívá a v momentě, kdy končí pěvecká linka, přijede uklízečka s dokonalým cinknutím výtahu 😀 Tak to mě fakt rozesmálo 😀 Je nepochopitelné v jak miniaturním složení natočili nejen soundtrack, ale jak málo lidí udělalo tak obrovské, dnes již kultovní RPG ze staré školy. Prostě Obsidiani... Cokoliv vydali, jsem okamžitě podpořil v kampani či koupil. Nemají slabej titul, pokud odhlédnu od historického průseru s Dungeon Siege III, což byla fakt nehorázná sr*čka. Velká škoda, že jim kdysi SEGA odebrala tvorbu Alienů, které měli dělat. Doufám, že vznikne Pillars of Eternity 3. Neskutečně se těším, až si zahraju dvojku v rodném jazyce. Obrovský dík za vaši práci!
Já do mrtě. Jako každé RPG. Baldur's Gate dohrána 12. Baldur's Gate 2 14x.
Obsidian je Obsidian.
 
Back
Top