spíše bych se bavil o tom, kolik toho máte přeloženého, nebo vytvořeného vy, když soudíte překladatele dle délky testování?Ale zase na druhou stranu se mi nelíbí praktiky některých překladatelských skupin, které uměle prodlužují betatest a nenápadně nutí lidi platit. Když si vzpomenu na češtinu na tomb raider kde měli 99% hotovo asi půl roku a jenom kasírovali, kdyby nějaký dobrák kdysi na cztracker tu češtinu nehodil, tak na tom rýžují dodnes. Smutné bylo, že tu češtinu pak honem druhý den vydali jako hotové a veřejně. To je podle mě horší prasárna než vydáni ai překladu. Krásný příklad jsou i předběžné přístupy her kde posílají jen platičům a logicky to uměle natahují, jako třeba tady Outriders, tam je to vidět jak jen posílají češtiny jen platícím, to je hyenismus. Jako tomb raider půl roku betatestovat je hrozná kravina, ta hra je lineární a tu dohrajete během víkendu s prstem v nose, co tam chcete půl roku betatestovat???? Nebylo to betatestování, ale jen tahání peněz z lidí, jsem zvědav jak to okecáte. Já myslel, že příspěvky jsou dobrovolné a ne aby jste nenápadně z lidí tahali peníze. Proč tu na webu nikdo neřeší tyhle praktiky, to je podle mě horší svinstvo než nějaké ai rychlopřeklady. Divím se, že nikomu tu nevadí umělé natahování a nesmyslně dlouhé betatesty pro platící.
Já například předpokládám, že Disco Elysium budeme testovat taky možná půl roku, sam to nevím.. Hra má přes 3000 NS, spoustu možností průchodu, schovaných dialogu apod.. Takže bude špatně, že chceme vydat brilantní překlad?
To jakým způsobem budeme v různých fázích testovat taky netuším.. Jsme naprosto transparentní, dostali jsme od přispěvatelů 00 prd na množství lidí v týmu, ale za každou kacku na kafe pro tým jsme rád..
Každopádně mi bylo i napsáno, že by nějakou betu meli dostat přispěvatelé, ale u mě to nefunguje.. Nějakou betu dáme mezi širší publikum, ale ještě sám nevím dle čeho..
Jen jsme chtěl podotknout, že urážet je jednoduché, ale sam si to zkusit a zažít, dost složité..