• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net
Torment: Tides of Numenera

Torment: Tides of Numenera 0.6

Farflame

Uživatel
Příspěvky
1.738
Řešení
1
Skóre reakcí
2.008
Bodů
0
Uživatel Farflame přidal nový překlad:

Torment: Tides of Numenera - překlad skvělé unikátní družinové RPG ze světa Numenery

Fanoušci velkých družinových RPG se mohou po nějakém čase těšit na tento skvělý kousek, který nespadá do žádné tradiční škatulky. Jeho svět a design je unikátní a na každém kroku narázíte na cosi podivného. Primárně spadá do sci-fi žánru, jelikož se odehrává tisíce let v budoucnosti, nicméně kombinuje v sobě prvky fantasy a sci-fi a špetku post-apo (pozůstatky země znečištěné chemií). Ještě dodám, že podivné postavy slibují i nějaké zajímavé dialogy, a myslím, že těch se v naší češtině...

Přečtěte si více o tomto překladu...
 
Mám otázku, kterou ví asi jenom Farflame: jen tak ze zajímavosti kolik testerů pracuje na této hře - na Tormentu? (vím že kloudici je jedna).
děkuji
 
Naposledy upraveno:
Dobrá volba hry - původní torment považuji za jedno z nejlepších RPG a jeho duchovní nástupce Tides of Numenera mu rozhodně nedělá ostudu, ba co víc pro mě je ještě lepší z hlediska boje, protože souboje v reálném čase mi nikdy moc neseděly pro jeho chaos a těžkou orientaci, tahové souboje jsou strategičtější a přehlednější, proto mi vyhovují lépe hry jako Encased, Divinity: Original Sin, Wasteland 2,3, Fallout, Jagged Aliance, Gorky 17, X-COM, atd. na kterých jsem vyrůstal. Torment má i originální příběh, o nesmrtelnosti posledního vyvržence, jehož finální schránka vědomí starověkého muže, našla cestu, jak opustit jeho fyzické tělo a zrodit se v novém. Akce tohoto měnícího boha, jak ho mnozí nazývají přitáhla pozornost nenávisti "Žalosti" (přejmenovaná po "anděli entropie", aby se vyhnula spojení s náboženskou rolí), který ho nyní hledá, aby ho zničil i jeho výtvory. A jestli dokáže odpovědět na finální otázku příběhu "Co záleži na jednom životě?" Jeho cíl v kickstartové kampani 900 000 dolarů se podařilo vybrat za pouhých 6 hodin, za což se mu podařilo zdolat rekord za nejrychlejší projekt, který toho dosáhl. Tahle hra se lehce stala mou oblíbenou srdcovkou a za nedlouho ji přibude i zasloužený titul "Hra v češtině".:love::)
 
Naposledy upraveno:
Dobrá volba hry - původní torment považuji za jedno z nejlepších RPG a jeho duchovní nástupce Tides of Numenera mu rozhodně nedělá ostudu, ba co víc pro mě je ještě lepší z hlediska boje, protože souboje v reálném čase mi nikdy moc neseděly pro jeho chaos a těžkou orientaci, tahové souboje jsou strategičtější a přehlednější, proto mi vyhovují lépe hry jako Encased, Divinity: Original Sin, Wasteland 2,3, Fallout, Jagged Aliance, Gorky 17, X-COM, atd. na kterých jsem vyrůstal. Torment má i originální příběh, o nesmrtelnosti posledního vyvržence, jehož finální schránka vědomí starověkého muže, našla cestu, jak opustit jeho fyzické tělo a zrodit se v novém. Akce tohoto měnícího boha, jak ho mnozí nazývají přitáhla pozornost nenávisti "Žalosti" (přejmenovaná po "anděli entropie", aby se vyhnula spojení s náboženskou rolí), který ho nyní hledá, aby ho zničil i jeho výtvory. A jestli dokáže odpovědět na finální otázku příběhu "Co záleži na jednom životě?" Jeho cíl v kickstartové kampani 900 000 dolarů se podařilo vybrat za pouhých 6 hodin, za což se mu podařilo zdolat rekord za nejrychlejší projekt, který toho dosáhl. Tahle hra se lehce stala mou oblíbenou srdcovkou a za nedlouho ji přibude i zasloužený titul "Hra v češtině".:love::)
Souhlasím, ta základní myšlenka Tormentu, jak se objevíš v herním světě, je skvělá. Navíc i ten svět je originální.
Co se týče soubojů, tak jestli myslíš ty starší izometrické RPG, tak já jsem vždy hodně pauzoval. Pak se to dá hrát v pohodě. Naopak mě bavilo svoji taktiku přizpůsobovat podle situace. Obecně ty tahové CRPG jsou strategičtější, ale neřekl bych, že by byly nějak více strategické než klasické Baldurs Gate. Možná některé, ale všechny určitě ne.
Každopádně věřím, že to lidi bude bavit a ta čeština tomu bude slušet. Měl bych možná napsat další novinku... :)
 
Dobrá volba hry - původní torment považuji za jedno z nejlepších RPG a jeho duchovní nástupce Tides of Numenera mu rozhodně nedělá ostudu, ba co víc pro mě je ještě lepší z hlediska boje, protože souboje v reálném čase mi nikdy moc neseděly pro jeho chaos a těžkou orientaci, tahové souboje jsou strategičtější a přehlednější, proto mi vyhovují lépe hry jako Encased, Divinity: Original Sin, Wasteland 2,3, Fallout, Jagged Aliance, Gorky 17, X-COM, atd. na kterých jsem vyrůstal. Torment má i originální příběh, o nesmrtelnosti posledního vyvržence, jehož finální schránka vědomí starověkého muže, našla cestu, jak opustit jeho fyzické tělo a zrodit se v novém. Akce tohoto měnícího boha, jak ho mnozí nazývají přitáhla pozornost nenávisti "Žalosti" (přejmenovaná po "anděli entropie", aby se vyhnula spojení s náboženskou rolí), který ho nyní hledá, aby ho zničil i jeho výtvory. A jestli dokáže odpovědět na finální otázku příběhu "Co záleži na jednom životě?" Jeho cíl v kickstartové kampani 900 000 dolarů se podařilo vybrat za pouhých 6 hodin, za což se mu podařilo zdolat rekord za nejrychlejší projekt, který toho dosáhl. Tahle hra se lehce stala mou oblíbenou srdcovkou a za nedlouho ji přibude i zasloužený titul "Hra v češtině".:love::)
Jo myslel jsem ty izometrické rpg a nejenom ty staré, na disku mám pořád ještě Tyranny a Pillars of Eternity a nemůžu se k ním vrátit, něco mě tam nebaví, nebo mi to až tak nejde - asi to budou ty souboje, protože když jsem hrál tahové RPG tak jsem ho většinou dohrál až do konce, ať už s CZ nebo bez a rád se k ním vracím (k těm novějším), asi to bude těmi souboji. No ale každý to má jinak.:)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
1 200 000 slov ve scénáři - kolik to je ze zajímavosti normostran, jestli se to dá spočítat vůbec?
A je mi líto té korektorky Dany a myslím si, že vy se sháněním nových lidí nebudete mít problém.:)
A pokud kloudici vyráží na sebevražednou misi pátrat po neobvyklostech v hlavní městě, tak doufám, že to přežije, přes všechny ty obludy a zjevy.:D
 
Naposledy upraveno:
1 200 000 slov ve scénáři - kolik to je ze zajímavosti normostran, jestli se to dá spočítat vůbec?
A je mi líto té korektorky Dany a myslím si, že vy se sháněním nových lidí nebudete mít problém.:)
A pokud kloudici vyráží na sebevražednou misi pátrat po neobvyklostech v hlavní městě, tak doufám, že to přežije, přes všechny ty obludy a zjevy.:D
Díky. Tak to doufám taky, ale zatím je to hrůza a děs :D
 
Naposledy upraveno moderátorem:
1 200 000 slov ve scénáři - kolik to je ze zajímavosti normostran, jestli se to dá spočítat vůbec?
A je mi líto té korektorky Dany a myslím si, že vy se sháněním nových lidí nebudete mít problém.:)
A pokud kloudici vyráží na sebevražednou misi pátrat po neobvyklostech v hlavní městě, tak doufám, že to přežije, přes všechny ty obludy a zjevy.:D
No, něco kolem 3000, 3500 normostran. Je v tom zřejmě i text, který nakonec není použitý ve hře.
Korektorka byla Denisa, a je to škoda, ale nemohla se tomu už věnovat. Někoho chci ještě oslovit, tak snad se přidá.

A @kloudici neberte úplně vážně - chtěla tím říct, že si to užívá. :D
 
1 200 000 slov ve scénáři - kolik to je ze zajímavosti normostran, jestli se to dá spočítat vůbec?
A je mi líto té korektorky Dany a myslím si, že vy se sháněním nových lidí nebudete mít problém.:)
A pokud kloudici vyráží na sebevražednou misi pátrat po neobvyklostech v hlavní městě, tak doufám, že to přežije, přes všechny ty obludy a zjevy.:D
To víš, že jo. Jsem ve svém živlu :D
 
1 200 000 slov ve scénáři - kolik to je ze zajímavosti normostran, jestli se to dá spočítat vůbec?
A je mi líto té korektorky Dany a myslím si, že vy se sháněním nových lidí nebudete mít problém.:)
A pokud kloudici vyráží na sebevražednou misi pátrat po neobvyklostech v hlavní městě, tak doufám, že to přežije, přes všechny ty obludy a zjevy.:D
Takže těch unikátních slov je v celé hře asi tolik, kolik má textu celá hra The Outer Worlds (zhruba 3000 normostran), jestli to správně chápu:) a to už je slušná porce.
 
Ahoj,
začíná poslední měsíc před prázdninami, tak by mě zajímalo jestli se překlad stihne vydat do prázdnin (27 dní).
Bylo by to fajn rozehrát tuto hru v dnech prázdna a slunce. :) Napište jak to je a bude s překladem, popř. by to chtělo alespoň novinku nějakou.
děkuji
 
Díky za novinku, všiml jsem si, že některé obrázky mají docela tmavý text, nemáte to nějaké ztmavené? Jestli to má ta hra takto originálně, tak to je dost tmavé. Snad to půjde nastavit.
 

Přílohy

  • torment02.jpg
    torment02.jpg
    263,8 KB · Zobrazení: 79
Díky za novinku, všiml jsem si, že některé obrázky mají docela tmavý text, nemáte to nějaké ztmavené? Jestli to má ta hra takto originálně, tak to je dost tmavé. Snad to půjde nastavit.
Texty jsou světlé - viz můj screen, jenom když je roluješ zpátky v dialogu, tak to, co jsi už četl je takové "nevýrazné". Ale v nastavení si můžeš zvýšit jas, to není problém.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Díky za novinku, všiml jsem si, že některé obrázky mají docela tmavý text, nemáte to nějaké ztmavené? Jestli to má ta hra takto originálně, tak to je dost tmavé. Snad to půjde nastavit.
Ne, to je v pořádku. Ztmavené jsou staré texty a ten obrázek vznikl právě tehdy, když si zajedeš dozadu v rozhovoru. Takže normálně to tak tmavé není., jak vidíš na většině obrázků.
 
Uživatel Farflame vložil novou aktualizaci k překladu Torment: Tides of Numenera:

Něco pro fandy izometrických RPG

Dneska to není o Tormentu, ale jeho fanoušky to bude zajímat. Přeložili jsme zajímavé video o RPG W40k Rogue Trader. Nestíhám k tomu napsat novinku, tak to dám sem.
Novinka z Tormentu bude také, ale zřejmě až po mojí dovolené.

Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Přečtěte si zbytek informací o aktualizaci...
 
Uživatel Farflame vložil novou aktualizaci k překladu Torment: Tides of Numenera:

Něco pro fandy izometrických RPG

Dneska to není o Tormentu, ale jeho fanoušky to bude zajímat. Přeložili jsme zajímavé video o RPG W40k Rogue Trader. Nestíhám k tomu napsat novinku, tak to dám sem.
Novinka z Tormentu bude také, ale zřejmě až po mojí dovolené.

Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Přečtěte si zbytek informací o aktualizaci...
Kdyby to byl Váš další překlad po dokončení Tormentu, vůbec bych se nezlobil. ;););)
 
Uživatel Farflame vložil novou aktualizaci k překladu Torment: Tides of Numenera:

Něco pro fandy izometrických RPG

Dneska to není o Tormentu, ale jeho fanoušky to bude zajímat. Přeložili jsme zajímavé video o RPG W40k Rogue Trader. Nestíhám k tomu napsat novinku, tak to dám sem.
Novinka z Tormentu bude také, ale zřejmě až po mojí dovolené.

Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Přečtěte si zbytek informací o aktualizaci...
Že by? ;) Stejně jako u jilounka, i pro tebe mám dobrou a horší zprávu.
  • Dobré je, že jsem o tom trochu uvažoval. A není to vyloučeno. Dokonce jsme do toho již trochu.... šťourali. :cool:
  • Horší je, že před tím ještě musí vyjít AC V. :)
A není to jediné izometrické RPG, které bychom dělali po Tormentu. Takže ještě se uvidí. Abych vás trochu namlsal, je to jedna věc, kterou budeme řešit v naší chystané skupině Podporovatelů Farflamova týmu. Kde budete mít možnost se vyjádřit, případně hlasovat. Takže staňte se našimi podporovateli (pokud už nejste) a později budete pozváni do této skupiny.
 
Uživatel Farflame vložil novou aktualizaci k překladu Torment: Tides of Numenera:

Něco pro fandy izometrických RPG

Dneska to není o Tormentu, ale jeho fanoušky to bude zajímat. Přeložili jsme zajímavé video o RPG W40k Rogue Trader. Nestíhám k tomu napsat novinku, tak to dám sem.
Novinka z Tormentu bude také, ale zřejmě až po mojí dovolené.

Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Přečtěte si zbytek informací o aktualizaci...
Všechna čest Tvé nehynoucí práci, ale zkus prosíííííííííííííííííííííím udělat z Valhally prioritu. Do Vánoc?? Letošních??? ❤️ (to srdíčko nemáš ode mě, ale od manželky, která AC miluje) ;)
 
Back
Top