Farflame
Uživatel
- Příspěvky
- 1.748
- Řešení
- 1
- Skóre reakcí
- 2.008
- Bodů
- 0
Pár nových otázek na Baldurs Gate III - v rozhovoru se Swenem v češtině:
https://www.farflame.cz/clanek10.htm
https://www.farflame.cz/clanek10.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024
31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her
Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.
Pokud se budeme bavit například o sérii Mass Effect tak téměř platí, že každý další díl byl horší a obsahoval více "moderních" prvků. Pokud se budeme bavit třeba o Dragon Age, situace je dost podobná. Nedokážu posoudit, jak moc jsou nároční Japonci, ty jejich hry mi nikdy nesedli, ale osobně nejspíš náročný jsem dost jen nevím, jestli je to nutně na škodu, protože přesně přístup stylem "kdo je fanoušek, tak to zkousne (koupí hru nebo třeba zajde na film) je přesně důvod, proč se renovují staré značky a často tak podle toho vypadají a dopadají. Commandos 2 HD, Warcraft 3 Remastered, poslední Star Wars,.. to jsou krásné ukázky toho, jak někdo na druhé straně rozhoduje bez nejmenšího zájmu na tom, aby ten produkt byl kvalitní a za něco stál.Spousta her se často mění a přesto zůstává dobrá. Např. Mass Effect 1 vs. 2 vs. 3 - každý jiný styl hraní, ale přesto to byla paráda. My češi jsme hodně nároční... Třeba Japonci hrají hry, kde postavičky s očima přes celou hlavu skáčou růžovým lesem se zeleným nebem a připadne jim to normální, ale jak čech vidí na stromě o dva listy méně, už to není reálné
Kdo je opravdu fanoušek, ten zkousne to či ono, zažije se do příběhu, přizpůsobí se a hraje... Hra přeci není o tom, jestli klikáte, až se třese stůl, nebo se sunete... O tom, kolik textur má šutr u silnice, nebo jak moc prosvítá stéblo trávy, jestli se zbraň třese, vidíte zamlženě atd. atd. Je to o tom, jak vás pohltí příběh.
---------------------------------
Používáme základní soubory cookie, aby tyto stránky správně fungovaly, a nepovinné soubory cookie, abychom zlepšili váš zážitek.
Podívejte se na další informace a nastavte si své předvolby.