• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net
Anno 1800 (včetně DLC)

Anno 1800 (včetně DLC) 1.37

[QUOTE="Mi...[/QUOTE]
Skús odinštalovať aj samotnú češtinu, potom odinštaluj hru a vymaž zložku kde bola nainštalovaná. A nanovo nainštaluj hru potom češtinu.
 
Jelikož se mi povedlo vytáhnout populaci na 50 000 investorů a mám nahráno 220 hodin, tak se považuji za kvalifikovaného pustit se do hodnocení hry.

S Annem jsem se setkal poprvé v podobě Anno 1404 (dále jen A4). Vím, že předtím byly ještě tři jiné tituly, ale ty mě minuly. A4 jsem miloval a dal jsem skoro všechny úspěchy, ale ani to nebylo bez chybky, hlavně způsob válčení se mi zdál poněkud podivný. Pak bohužel přišlo Anno 2070. Natěšený po A4 jsem si objednal sběratelku a bylo to velké zklamání. I ten solární robůtek, co byl jako merch, stál za prd. Nešel složit a pak ani nefungoval. Hra mě taky moc nezaujala, ani kampaň jsem nedohrál. No chuť jsem si spravil Annem 2205 (dále jen A2). Stále to bylo moc jednoduché, ale líbilo se mi kolonizovat měsíc a arktická lokace byla taky povedená. O to víc jsem se těšil na Anno 1800 (dále jen A8) a moje naděje byly naplněny. Dostali jsme kvalitního nástupce A4! I když A4 s mi o fousek líbí víc. Možná je to jen nostalgií.

A8 má parádní grafiku, je to náročnější, než předešlé hry, hlavně díky rozdělení potřeb na potřeby k povýšení a spokojenost, která má vliv na příjmy z daní. Nejvíc se mi ale líbí ty kulturní sady. Mám rád sbírání a dává to hře další rozměr. Taková minihra ve hře. Člověku vždy udělá radost, když najde nový předmět, který ve sbírce ještě nemá. Prostě mé srdce sběratele plesá. Rád sbírám i úspěchy.

Nicméně nic není dokonalé, ani A8. Některé věci bych přidal, jiné udělal trochu jinak.

1) Zavedl bych možnost vydávat rozkazy i v pozastavené hře. Je to běžný mechanismus v jiných hrách. Vím, že to v minulých dílech nebylo, ale Anno 1800 je zatím nejkomplikovanější díl série. Nejen, že se hráč musí starat o poměrně komplexní potřeby (dle mého názoru nejnáročnější systém, co zatím byl), ale to vše v několika regionech zároveň. Regiony sice byly i v A2, ale tam byly potřeby poměrně snadné, pak tam vše bylo podle regionů a ne ostrovů, takže v A8 jsou čtyři regiony, ve kterých je X dalších podregionů (ostrovů). A hlavně v A2 nebyli soupeři. Vést válku na třech místech, mezi kterými je nutno překlikávat, zatímco soupeř může své jednotky ovládat současně je dost na prd. V A4 sice byli soupeři a složitější systém potřeb, (než v A2) ale zase tam byl jen jeden region. Když se to sejde, tak člověk někdy neví, co dřív. Expedice si žádá pozornost, loď připlula do regionu, postava nabízí úkol, je nový přistěhovalec, noviny ke kontrole, na loď útočí, lidem je zima a něco někde vybuchlo. Přinejmenším u lehké a střední hry by to povolit mohli. Člověk neustále bojuje s místem (viz další bod) a tak se snažím všechno co nejlépe poskládat a to chce čas a ne být neustále k něčemu odvoláván.

2) Ostrovy s více místem. Ostrovů je dost a jsou i poměrně velké, ale velkou část z nich zabírají hory, skaliska a řeky (hlavně v Novém světě a Arktidě). Podle mě zbytečně moc. V A4 byly řeky aspoň k něčemu, ale tady jsou jen překážkou. Stále je nejtěžší aspekt hry boj s místem.

3) Elektrárny by neměly mít pole působnosti. Měly by působit pro ostrov, jako celek bez ohledu na to, kde jsou umístěny. U skladišť, tržišť, hospod, kostelů, hasičů atd… To chápu, tam jde o docházkovou vzdálenost. Přeci nebudou lidi chodit do hospody či kostela na druhou stranu města. Leč energii lze rozvádět poměrně snadno. Samotný princip elektráren je nelogický. Jednak že spalují ropu místo uhlí a jednak, že energie z nich se dostanou jen kousek od nich. To s tou s tou ropou bych překousl, ale ten dosah mě štve. Mít umístěné elektrárny uprostřed města je děs. Jednak to nevypadá hezky. Mít uprostřed města plného domů investorů hnusnou čoudící elektrárnu je prostě děs. Pak také ta železnice. Buď musí přepůlit celé město, nebo je půlka šoupnutá o dva čtverečky mimo a to taky nevypadá pěkně. Navíc se s tím dost blbě počítá od začátku stavění. Nové DLC sice přineslo elektrárnu bez nutnosti kolejí, ale produkce plynu je dost náročná a stejně zůstává nutnost mít tu hnusnou budovu uprostřed krásného města.

Já bych udělal jednu elektrárnu na ostrov a postupně ji rozšiřoval pomocí modulů. Domy i továrny by žraly energii a tak by hráč musel udržovat produkci energie, která by postupně rostla v závislosti na velikosti města a množství továren. Hráč by tedy přistavoval moduly, což by zvýšilo výkon, ale i spotřebu ropy. Prostě taková produkce zboží, které nejde skladovat.

4) Úprava zoo, muzea a zahrady: Jak jsem psal, sbírky se mi na novém A8 líbí nejvíce. Vypadá to krásně a je zábava shánět věci do sady. Mám fakt radost, když najdu nějakou epickou či legendární věc. Nicméně to zabírá strašně místa. Ještě se mi nepovedlo najít úplně všechno a už to nemám kam dávat a to ani nepoužívám ty zdobené cesty, které jsou sice krásné, ale ještě víc to nafukují. A co teprve až se po dalším DLC zpřístupní i dosud nedostupné sady. U zoo a zahrady bych ponechal stejný způsob stavby, jako je teď, jen bych zmenšil ty přístavky. Třeba na rozměr 3:3. Co se týče muzea, tak to bych pojmul jako jednu budovu. Ostatně viděli jste někdy muzeum s takovými pavilony? Fakt divné. Obzvlášť, když se kvůli jedné minci postaví celý pavilon. Celé muzeum bych viděl jako jednu velkou budovu s určitou kapacitou, podobně jako radnice. Dejme tomu, že by hlavní budova měla deset slotů na artefakty a k ní by se přistavovaly křídla stejně jako v případě sídla v A4. Každé křídlo by přidalo kapacitu třeba šest slotů (na jednu sadu) a mohlo by být několik vzhledů. Úplně vidím, jak někteří řvete, že se vám líbí ty ruiny, menhiry atd… Mě taky. ;) To bych řešil jako park. K budově muzea by šly přistavět dekorativní moduly, a pokud by měl hráč ve sbírce třeba nějakou ruinu, tak by se zpřístupnil dekorativní díl s danou ruinou. Což by neměly všechny předměty, jen pár, co to přímo vyžaduje.

5) Zavedl bych vylepšování některých městských budov podobně, jako jde vylepšit skladiště. Ne nutně všech, třeba taková universita, nemocnice či klub jsou dobré tak, jak jsou. Ale některé, třeba tržiště, radnice atd… už mají své chybky.

Začnu tím tržištěm. Co mi vadí, je, že se nemění vzhled. Budova je stále stejná, ať jsou kolem sedláci nebo investoři a to je podle mě špatně, jelikož hlavně v pozdější fázi vzhledově nezapadá do okolní zástavby. V A4 tržiště vzhled měnilo v závislosti na budovách kolem a to bylo fajn. Buď bych zavedl nějakou automatickou změnu vzhledu podle okolních budov, či úrovně města (spíš to první), nebo vylepšování podobně jako u skladiště s tím, že by se buď jen měnil vzhled, nebo by se i mohl zvětšovat rozsah.

Podobně bych to zavedl i u hasičů a asi i policii. Hasiči jsou potřeba, ale vedle domů investorů vypadají jak pěst na oko. Chtělo by to možnost vylepšení přinejmenším toho vzhledu. Vzpomínám si, jak mě v A4 štval dům tesaře mezi domy šlechticů. (nevím, proč se nedal vzhled přizpůsobit podobně jako cechu špionů). Hospoda má tu výhodu, že už pak není potřeba, takže ji lze zbourat. I když možná bych zavedl možnost povýšit ji na klub.

No a v neposlední řadě bych rád upravil fungování radnice. Opět úpravu vzhledu, jelikož oproti domům investorů je to prcek, ale hlavně i fungování. Přijde mi zvláštní mít ve městě několik radnic. Je divný mít jednu radnici na pár bloků baráků. Udělal bych omezení jedné radnice na ostrov s tím, že by poskytovala efekt pro všechny domy na ostrově. Dala by se dvakrát vylepšit. Krom změny vzhledu by i přibyla tři místa pro specialisty, takže po maximálním vylepšení by radnice měla devět slotů. (Případně zaokrouhlit na deset) Každé vylepšení by bylo drahé, co se týče vlivu i surovin a potřebovalo by i určitou úroveň populace.

6) Sídlo společnosti jako další monument. Přidal bych novou budovu, sídlo společnosti, která by měla tři fáze výstavby jako stavba světové výstavy. Sídlo by bylo unikátní, takže by hráč mohl postavit jen jedno ve hře. (výstavu lze na různých ostrovech) Výstavba by probíhala ve třech fázích (nebo klidně i ve více) a každá fáze by přidávala další výhodu. První fáze by zvyšovala spokojenost všech obydlí na ostrově. Druhá by poskytovala prostor pro specialisty, kteří by měli efekt na celou ekonomiku. (tedy na všech ostrovech hráče ve všech regionech) No a jako poslední, ale to nejdůležitější, by postavení třetí fáze umožňovala vstup na světový trh. Tam by hráč mohl kupovat jakékoliv zboží, ale třeba i specialisty nebo sbírkové předměty za mnohem vyšší ceny, než u obchodníků a ostatních hráčů. Bude to drahé, ale ve všech hrách jsem měl prachů jak nasráno a málo, co za ně koupit, takže bude fajn mít za co utrácet. Výhodou bude, že by k dispozici bylo jakékoliv zboží a hráč by si mohl i nastavit pravidelné dodávky. Případně i některé zboží prodávat. Systém občasných návštěv obchodníků je na dvě věci. Z počátku fajn, ale u rozjeté ekonomiky už to nestačí. A v devatenáctém století už ten světový obchod byl.

Případně by se mohly udělat přístavby, jako byly ty u sídla v A2. Každá přístavba by měla nějaký efekt. Jedna by zpřístupnila zboží ze starého světa, druhá z nového, třetí z Arktidy, další specialisty, rostliny, zvířata a artefakty.

7) Královský palác. Extrémně drahý monument, který bude úplně k ničemu. Prostě jen krásná věc pro ten pocit, že si můžete dovolit něco tak drahého a zbytečného.


To by byly ty nejzásadnější věci, které bych rád změnil a teď jen pár věcí k vybalancování:

1) Cesty mezi regiony mi přijdou příliš pomalé. Samozřejmě nechci, aby to bylo okamžité jako v A2, ale trochu rychlejší by být mohlo. Neustále mi váznou věci z Nového světa a to mám nasazeny dvě parní lodě s legendárními a epickými věcmi na rychlost a stejně nestíhají. Navíc je blbé, když se lodě díky zpožděním při vykládce po nějakém čase začnou pohybovat společně, takže je to jako by jezdila jen jedna. Počítač by měl nějak udržovat, aby to byla kyvadlová doprava, když tam dám dvě či více lodí. Je zbytečně otravné to kontrolovat a pak jednu ručně zdržovat.

2) Aby obyvatelé byli menší alkoholici. Spotřeba piva a rumu je neskutečná. Tyhle dvě věci mi vždycky hafrují.

3) Umožnit zahájit výstavu dříve. Výstava se započne buď tehdy, když se dosáhne nejvyšší odměny nebo po uplynutí určitého časového úseku. U té nejvyšší po uplynutí 40 minut!!! Někdy nechci dosáhnout na nejvyšší odměnu a pak musím zbytečně čekat, než uplyne zbývající čas, i když už tam další věci nebudu dopravovat. A jelikož je ve hře 60 možných výstav (čtyři druhy po třech úrovních, každá po pěti odměnách. 4*3*5=60), tak je to pěkná zdržovačka. Prostě jakmile bych dodal zásoby na chtěnou odměnu, tak bych mohl zahájit výstavu.

4) Změnit pravděpodobnosti nalezení sbírkových předmětů. Mám 50K investorů, hraju to přes 150 hodin a stále nemám všechny předměty? A to je hledám dost intenzivně. Vysílám výpravy, hledám poklady, plním úkoly, pořádám výstavy, kontroluji nabídku obchodníků, pátrám se vzducholodí a to ve všech regionech i úrovních a přesto stále nemám všechno. Některé (i legendární) předměty mám v řádu desítek, jiné vůbec, což je dost nevyvážené. Nevím, co víc bych měl pro doplnění sbírek udělat a jak dlouho to mám zkoušet. Už strašně dlouho mi nepřibyl žádný nový předmět, neustále jen ty, co už mám a začíná to být dost frustrující.

Takže bych zavedl nějaký mechanismus, jak zajistit, aby to nebylo jen o náhodě. Buď zavést možnost koupit předměty, které hráč nemá. Třebas přes to sídlo společnosti, či banku. Nebo zvýšit pravděpodobnost nalezení předmětu, které hráč ještě nemá ve sbírkách.

5) Legendární specialisty a sbírkové předměty (minimálně u muzea) bych udělal unikátní. Klidně bych zvýšil jejich bonusy, ale každý by ve hře byl jen jednou. Legendární předměty (minimálně ty, co se dají vyrobit u Nata) by mohly být více krát.

6) Vybalancovat Arktidu. O tom jsem už psal. Zavedl bych tam doly na uhlí nebo aspoň snížil jeho spotřebu na vytápění a zvýšil produkci plynu. Ostatně bych udělal i možnost vytápění plynem.
 
Pěkně napsáno.Se vším souhlasím,kromě jedné věci.Nemyslím si,že by epické,legendární a jiné věci měly jít kupovat za peníze/herní/,nebyla by pak žádná radost z jejich nalezení.
 
Kanam: Díky za přečtení! Ono by záleželo na nastavení. Pokud by byly k dispozici od začátku a za pár šupů, tak by to tak bylo. Ovšem pokud by byly k dispozici k nákupu až v pozdější fázi hry, třeba po postavení toho sídla a za mastnou sumičku, třeba 50 mega, tak by stále bylo fajn ho najít. Po většinu hry by to jinak nešlo a pak by člověk dost ušetřil.

Já jsem teď celkem v blbé situaci. Už jsem dosáhl 50K investorů, postavil výstavu, zpacifikoval ostatní hráče a už tak nějak nemám o co usilovat. Jediné, co mi zbývá, je kompletace sbírek, ale to je o náhodě, nejsem schopen ovlivnit, co se najde. Jen lítám s tou lodí a hledám místa z map a občas odkliknu výstavu a expedice. Je to dost monotónní a nudné a povětšinou neúspěšné. Už děsně dlouho jsem nenašel nic nového. Specialisty nepočítám. A teď babo raď, co mám dělat? Jak dlouho to mám zkoušet?

Jinak nutně na tom netrvám, pokud udělají nějaký balanční systém, aby hráč byl schopen doplnit sbírky z náhodného hledání, tak jsem taky pro.
 
Pokuid nemáš o co usilovat,tak si dej novou hru/nebo spíš kampan pokud sbíráš jako já úspěchy...:D/na nejtěžší obtížnost.Hra je napínavější,je třeba jiné strategie.Jinak ti navrhuju,aby jsi ten článek přeložil a poslal Ubisoftu...:D
 
Bauglit: Skvělé jsi zde sepsal všechny problémy, které anno 1800 má. Klobouk dolů .... a jak říkal kanam, určitě bych to přeložil a poslal na forum v Announion
 
myslím v té konkrétní hře. V nové hře by zase bylo o co usilovat, ale zase bych tam měl nula sbírkových předmětů a pravděpodobně bych se dostal do stejné situace, jako jsem teď. Mým cílem je teď kompletace všech sbírek, o což se mimo jiné intenzivně sažím už dva týdny a nacházím pořád to samé. Já už i ty legendární věci házím přes palubu, jelikož mi nestojí za to je odvést do přístavu nebo prodat. Brzy ze mě bude miliardář :D

Kdybych uměl tak perfektně anglicky, tak tu nekoukám po češtině :) Kdyby tu tak jen byli nějací péřekladatelé.... ;)
 
Bauglit : jo , pěkně jsi to rozvedl . S čím souhlasím nejvíce je elektrárna a její možnosti . To je fakt jako pěst na oko . Tedy pozorně jsem to přečetl
do 5 bodu , pak už jsem ten elaborát :) jen proletěl , protože mám shodný názor . Když jsi psal o těch zbytečných řekách , tak mne napadlo proč vlastně
nejsou na ostrovech vodní elektrárny , aby ty řeky byly k něčemu . Tím pádem by nemusely být ty ohizdy uprostřed města ...., teda bylo by i zajímavé se s tím po stavební stránce poprat . Klidně bych si dovedl představit u řeky s vodní elelktrárničkou pivovar , textilku , sklárnu ap. Na druhou stranu buďme rádi , že
tento díl vůbec vznikl :) . Jinak první vodní elektrárna byla postavena v Anglii roku 1881.
Co se týče předmětů do určité sady ať už zvířata , nebo botaniku tak u prodejce měním tak dlouho možnosti výběru až se dopídím k tomu co momentálně
potřebuji ....a to se pak peníze pěkně rozkutálejí :biggrin: když při každé změně volby příjdeš o 5 tis. . To jen na okraj kdybys nevěděl co s financemi :biggrin::biggrin: .
Jen tak mimochodem ...., u 1800 se dají piráti v nastavení vypnout a to samé bylo i u 2205 . Tam na tebe neůtočili piráti , ale celá flotila a pokud si je neměl vypnuté vlítli ti kdykoliv do regionu , takže ses jim musel věnovat . Jak si psal , že se ti zdají zdlouhavé doby přepravy lodí ap. , ono ta velká prodleva hlavně u tankerů je nejspíše záměrná , protože ty nejdou ani vylepšit lodními šrouby aj. , aby byly rychlejší . Jinak tu zdlouhavou dobu přičítám k tomu , aby jsi měl dostatek času na přemýšlení a vylepšování města kde co a jak postavit , nebo se jen "vyblbnout" ve stavění .
 
Naposledy upraveno:
Kondor: Ty říční elektrárny zní dobře. To bylo i u nás, kdy se vodní mlýny přestavovaly na vodní elektrárny. Udělal bychje s malým výkonem (oproti těm ropným), ale už na úrovni řemeslníků, aby právě už mohly být použity naželezo a cihly.

Mám příjem půl mega, takže ani to mě moc netrápí. Navíc se tam točí jen některé zboží. U Khalidy mám už vše vykoupené a i u ostatních.
 
Tak se zadařilo 50k investorů,je to docela piplačka...:D /střední obtížnost/.Při větším počtu investorů je dobré mít výrobu žárovek na samostatném ostrově,mimo hlavní průmyslový ostrov.
 

Přílohy

  • screenshot_2020-02-20-05-05-17.jpg
    screenshot_2020-02-20-05-05-17.jpg
    924,5 KB · Zobrazení: 107
  • screenshot_2020-02-20-05-05-44.jpg
    screenshot_2020-02-20-05-05-44.jpg
    541,5 KB · Zobrazení: 102
ahoj funguje vam hra. dnes mi nejde spustit.
zkousel jsem restart a nepomohlo.
kontrola dat nepomohlo.
instalace cestiny vzdy fungovala.
hra spadne pri nacitani vzdy kdys se blizi k vyuziti ram 1 200 000 kb
upload_2020-2-20_19-32-33.png

hned po tomhle se vypne
mazal jsem i slozku v dokumentech a nepomohlo
hru preinstalovavat nebudu - pomalej net
hra jela do ted normalne
aktualizoval jsem i vse co slo a furt nic
v offline nejde spustit
 
Kanam: Gratuluji!!!

Cedricbull: bohužel nevím, jak pomoci. .........................
 
Tak jsem přemýšlel o budoucnosti Anno. A to jak o budoucnosti A8, tak o budoucnosti celé série.

Nejdříve se vrhnu na budoucnost A8. Všechny slibované DLC jsou již na světě a tak mě zajímá, zda si myslíte, že ještě nějaké bude a co by případně mělo či bude obsahovat? Já bych ho jednoznačně uvítal. Jednoznačně by bylo fajn, kdyby s novým DLC přidali do hry něco z věcí, které jsem zde sepsal v nedávném příspěvku, o tom žádná, ale nemyslím si, že budeme mít to štěstí.

Když se podíváme na mapu světa, tak tam vidíme na jihu ještě jeden kontinent a to nejspíše Afriku. (ony ty kontinenty moc realitě neodpovídají že…) Tento region bych si představoval podobně, jako byl orient v A4. Tento region by byl bohatý na suroviny (uhlí, železo, zlato, měď, zinek atd..) ale měl by problém s úrodností, respektive s nedostatkem vody. Udělal bych dva druhy ostrovů jedny velké s velkou plochou pro pěstování, ale s pouští, takže by hráč musel nejdříve udělat nějaký systém zavlažování, aby je zúrodnil. Byl by tam nějaký zdroj vody, který by musel rozvést po ostrově. (ideální plocha pro pěstování kafe.) Pak bych udělal malé ostrovy zcela bez zdroje vody, kde by ale bylo právě hodně nalezišť. Nicméně by se tam musela dovážet voda i všechny potraviny. Třeba tři velké ostrovy rozlohou tak poloviční, co ten velký na Mysu a několik malých. Takže tento region by byl hlavním zdrojem nerostných surovin (hlavně dovoz uhlí do Arktidy) a kávy. Pak bych tam udělal nějaké spešl zboží, které by mohlo nahradit nějaké ze starého světa.

Také bych přidal nové sbírky tak, aby se doplnila i druhá strana ve všech budovách a nějakou NPC, která by obchodovala se všemi sbírkovými předměty, takže by si člověk mohl dokoupit ty, co mu chybí.

Co se týče budoucnosti samotné série, tak jsem trochu v rozpacích. Série už obsáhla roky 1400-1800 + 2000 a 2200. Otázka tedy je, kam by dál hra měla směřovat. Když šla hra do budoucnosti, tak to mezi hráči nebylo příliš vřele přijato. Ani mě se anno2070 moc nelíbilo, ale problém nebyla budoucnost, spíš špatně nastavený ekonomický systém. V jednoduchosti, bylo to moc jednoduché. To byla hlavní chyba a ne sci-fi prostředí. Možnost by byla posunout se dále do budoucnosti, třeba na Anno 3600, kdy by se kolonizovaly celé planety. Místo regionů by byly planety s unikátními zdroji a prostředím a hráč by budoval svoji hvězdnou říši.

Další možností by bylo jít do minulosti. Otázka je kam. Před zámořskými objevy nehrála námořní doprava prim. Anno 603 by bylo dost o ničem. A jít třeba do éry Říma, či Egypta by asi nebylo to pravé ořechové. Osobně mě napadá Anno: Vikings. Viking bylo povolání nájezdníka, ale daná kultura byla změřena hlavně na obchod. Hráč by v krásné severské krajině zakládal osady, budoval obchodní trasy atd… Mohla by tam zasahovat zima, kdy by moře zamrzalo. Nebo úplně přidat fázi léta a zimy, kdy by úroda byla jen v létě a bylo by třeba vytvořit zásoby, aby město přežilo zimu.

No a jako poslední možnost je tu opustit náš svět a udělat třeba Anno Fantasy. Sérii Total War to taky hodně pomohlo. Jít do nějakého fantasy světa či stempunku, kde by byly různé národy s různými potřebami, mechanismy a vzhledem a každý národ by měl svůj vlastní monument. A v závislosti na národu by se měnil i vzhled ostrova. Kdyby se na ostrově usadili elfové, tak by hustě zarostl stromy. Kdyby nemrtví, tak by se z něj stala pustina.

Co byste preferovali?
 
Mě by se líbilo cokoliv mezi 15-19 stoletím.Základní principy nechat,vylepšit pouze pár věcí z Anna 1800.
 
Bauglit: Co se týče těch dlc, tak vývojáři slíbili podporu Anna 1800 i v roce 2020, takže na nová dlc se můžeme těšit téměř určitě. Využití afrického kontinentu by dávalo smysl, navíc fanoušci si o toto dlc hodně žádají, takže se necháme překvapit jestli a jak to vývojáři vyslyší. Fanouškům by se také líbilo dlc z prostředí Asie, což by v tomto období také dávalo smysl a bylo by to něco co v anno sérii ještě nebylo. Ovšem myslím si, že pravděpodobnější je ta Afrika. A jen tak pro zajímavost, to, že rozmístění kontinentů neodpovídá realitě, je proto, že anno se vždy jen inspirovalo historií, proto je například místo uhelné elektrárny naftová, což bylo odůvodněno tím, že kdyby byla na uhlí, stalo by se uhlí až moc využívanou surovinou. Proto se také kontinenty jmenují Nový svět a Starý svět, místo Evropa a Jižní Amerika.
Teď k té budoucnosti Anna. Mě osobně by se líbilo období starověkého Říma, je pravda že s loďstvem by to zde byl trochu problém, hlavně co se týče bojových lodí, ale určitě by se to, i třeba trochu nerealisticky dalo vyřešit. Navíc je to období, které se v žádné budovatelské strategii už dlouho neobjevilo a patří mezi mé oblíbené. Vikingové zní zajímavě, ovšem nevím jestli by se do této sérii hodili, jejich kultura nebyl tolik rozvinutá, takže by se toho zde nedalo moc stavět a nebylo by zde moc prostoru k nějakému pokroku. Ovšem jako nápad na jinou hru než Anno to je dobrý. Co se týče toho fantasy, tak k tomu jsem nakloněn nejmíň, jelikož ho moc nemusím a do anno série se mi vůbec nehodí. Vývojáři navíc před několika měsíci posílali členům Announion mail, kde byla anketa o tom jaké mechaniky fanoušky nejvíce baví a jaké by chteli případně přidat nebo vrátit. Bylo zde i hlasování o tom v jakém období by se mělo příští anno odehrávat a všechna témata co jsi zde psal se zde také objevili, takže uvídíme co si nakonec vyberou a co fanoušci preferují.
 
Kanam: Mě taky, ale tahle století jsou už pokryta.

A master: Nějaké další DLC určitě bude a jelikož tam vidíme ten kontinent, tak sázím na tu Afriku. ASie mě neapadla, jelikož je poměrně z ruky, ale zase je tam asijská postava (ta princezna) a prodeje v Asii by to jistě pomohlo. Co si budeme nalhávat je jich hodně. "..anno se vždy jen inspirovalo historií.." Přesně to jsem tím myslel.

Co se týče vikingů, tak tři úrovně domečků by asi udělat šlo. :) Největší problém tam vidím v multikultu, který je teď v módě a tam by byl jak pěst na oko. Podobný poblém by byl i s Římem. Tam kvetlo otroctví a nemyslím si, že by něco takového zakomponovali do Anno.

Co se týče toho hlasování, tak jsem trochu nesvůj. Pejsek s kočičkou taky dali do dortu všechno, co měli rádi, ale výsledek moc dobrý nebyl. Tyhle produkty na základě merketingových produktů nemám rád. Snaží se vyhovět všem, ale naknec nevyhoví nikomu.
 
Bauglit: Tak otroctví není zakomponované ani v Annu 1800, kdy otroctví v Jižní Americe a popřípadě i v té Africe jen kvetlo, takž s tím bych až takový problém neviděl. Ve většině her, které se odehrávají v době starověkého Říma, se také neobjevuje.
A s tím hlasováním, je jasné, že je to na nich, co s touto sérií dále provedou, ale myslím, že je dobré zjistit co si by si komunita do budoucna přála. Koneckonců Anno 1800 bylo také částečně tvořeno komunitou.
 
Mne se v posledni dobe stava, ze kdyz vykladam nebo nakladam lod v pristavu v mem "rodnem meste", tak mi spadne cela hra. Shodi DirectX. DX je aktualni. Nevim co s tim. Nepomohla ani preinstalace hry, ani hrani bez cestiny.
 
guuga: Pokud jsi nezkoušel, tak můžeš zkusit v nastavení hry přepnout DX12 na DX11 nebo obráceně.
 
Ahojte, Anno 1800 po česky hrám len par dní a je to paráda hrá sa to oveľa lepšie ako v angličtine (moc dobre ju neovládam), urobili ste kus prace a moc si to cením ale dnes som narazil na problém hral som to asi 2 hodiny a po dvoch hodinách sa mi objavili namiesto písmen kocky. Po reštartovaní sa to už objavovalo po 20 minútach. Netušíte aký to môže byt problém ?
 

Přílohy

  • IMG_20200225_214845.jpg
    IMG_20200225_214845.jpg
    2,5 MB · Zobrazení: 84
Zdravím dnes se mi hra aktualizovala a bohužel čeština nejde. Bude i aktualizace češtiny?
Předem děkuji
 
Byl oznamen druhy Season Pass! Prvni dve DLC by mela byt mensi, treti bude africky region s pribehem...
 
Jetro : díky za rychlost . DLC Season 2 , no nevím co by mohlo přinést zajímavého :eek: o:
 
Back
Top