• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net
Anno 1800 (včetně DLC)

Anno 1800 (včetně DLC) 1.37

Nevim, jestli jsem to tu uz psal, ale u Doku ztizili odemceni vsech modulu. Nyni je treba zaplnit celou pyramidu + samozrejme provest aktivaci max. poctu obchodu s Tobiasem. Coz dava smysl, pac na zacatku to bylo hodne jednoduche.
Noooo , tak to budu zvědav , jak rychle se dopracuji k dovozu ledku .
Musis vyobchodovat 2160t jedne komodity. Jedno ktere. Jaka je tva bajvoko prumerna kapacita skladist velkeho ostrova na kterem zacinas?
 
Nevim, jestli jsem to tu uz psal, ale u Doku ztizili odemceni vsech modulu. Nyni je treba zaplnit celou pyramidu + samozrejme provest aktivaci max. poctu obchodu s Tobiasem. Coz dava smysl, pac na zacatku to bylo hodne jednoduche.
Noooo , tak to budu zvědav , jak rychle se dopracuji k dovozu ledku .
: samozřejmě kapacitu skladů navyšuji a Doky tomu parádně pomáhají . Jinak, jak jsem psal o zasoklování odborů a radnice , tak ověřeno , že problém fakt dělá jen problém při volbě mapy a proklikávaní číselné volby mapy . To je můj názor a teď jsem si to ověřil u nové mapy . Vše funguje , jak má , jak u odborů , tak i u radnice ;) . Pokračuji teď expedicí do NS , zabrání dvou ostrovů a stavbou hangáru pro vzducholodě . Pro obchodování a přepravu pošty je třeba mít vždy minimálně dva osídlené ostrovy v každém sektoru .
 
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.
tohle jsme dostaly za to 20ti denní čekání
 

Přílohy

  • anno 1800  0011.jpg
    anno 1800 0011.jpg
    313,4 KB · Zobrazení: 58
Nevim, jestli jsem to tu uz psal, ale u Doku ztizili odemceni vsech modulu. Nyni je treba zaplnit celou pyramidu + samozrejme provest aktivaci max. poctu obchodu s Tobiasem. Coz dava smysl, pac na zacatku to bylo hodne jednoduche.
Noooo , tak to budu zvědav , jak rychle se dopracuji k dovozu ledku .
: není zač , někdy to prostě při dalším proklikávaní a vygenerování další mapy vytvoří tuto chybu s items . Všiml jsem si toho už dříve , takže to je stará bolest hry a poslední aktualizace to nijak neovlivnila .
 
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.
tohle jsme dostaly za to 20ti denní čekání
Jooojoooo, cekani se preci jen vyplatilo:D
Bych do Ubisoftu nerekl, ze se pro usnadneni hrani prikloni k cheatovani:D :D :D
 
Nevim, jestli jsem to tu uz psal, ale u Doku ztizili odemceni vsech modulu. Nyni je treba zaplnit celou pyramidu + samozrejme provest aktivaci max. poctu obchodu s Tobiasem. Coz dava smysl, pac na zacatku to bylo hodne jednoduche.
Noooo , tak to budu zvědav , jak rychle se dopracuji k dovozu ledku .
schvalne se pak mrkni do odboru v NS, jestli to budou delat.
 
Nevim, jestli jsem to tu uz psal, ale u Doku ztizili odemceni vsech modulu. Nyni je treba zaplnit celou pyramidu + samozrejme provest aktivaci max. poctu obchodu s Tobiasem. Coz dava smysl, pac na zacatku to bylo hodne jednoduche.
Noooo , tak to budu zvědav , jak rychle se dopracuji k dovozu ledku .
: tam nebude taky problém . Když to funguje v SS , tak bude i NS ;) , ale samozřejmě to ověřím .
 
ahoj už jsem to nevydržel a něco skusil
oblast vyznačená červeně při určitém ůhlu a přibližení problikává
původně jsem si myslel že za to můžou mody ale ted si tím nejsem jistý
ze hry jsem odebral mody a spustil hru bez modů a mod loaderu
načetl uloženou pozici od Mdzirza která pochází ze hry bez modů a pořád my ten vyznačený kus skály problikává

děje se to i někomu dalšímu?
(problém se vyskytoval i před update 15)
 

Přílohy

  • screenshot_2022-09-30-20-03-29.jpg
    screenshot_2022-09-30-20-03-29.jpg
    656,8 KB · Zobrazení: 60
Muzes je definovat?
V položce Cesty > Tvé obchodní a charterové cesty. V celkovém přehledu cest stačilo najet myší na na název cesty, ihned se graficky znázornila cesta černobílým pruhem OD>DO. To nyní není, zobrazí se až po rozkliknutí jednotlivé cesty....
 
Muzes je definovat?
V položce Cesty > Tvé obchodní a charterové cesty. V celkovém přehledu cest stačilo najet myší na na název cesty, ihned se graficky znázornila cesta černobílým pruhem OD>DO. To nyní není, zobrazí se až po rozkliknutí jednotlivé cesty....
Jop, znazorneni po rozkliknuti je tu uz delsi cas
 
Po poslední aktualizaci tu máme opět záludnost u spojenectví . Nevím , jestli to není ovlivněno výběrem hráčů , ale asi ne a platí to i u * protivníků .
Prostě u vyhlášení války a napadení spojence , nemáte možnost ovlivnit , zda spojenci pomůžete ve válce , nebo ne , jak to bylo doposud .
Jednoduše , spojenectví až do hrobu :ROFLMAO::ROFLMAO: , a nebo máte jedinou možnost , zrušit spojenectví .
 

Přílohy

  • Spojenectví.jpg
    Spojenectví.jpg
    249,6 KB · Zobrazení: 45
  • válka.jpg
    válka.jpg
    179,8 KB · Zobrazení: 54
Po poslední aktualizaci tu máme opět záludnost u spojenectví . Nevím , jestli to není ovlivněno výběrem hráčů , ale asi ne a platí to i u * protivníků .
Prostě u vyhlášení války a napadení spojence , nemáte možnost ovlivnit , zda spojenci pomůžete ve válce , nebo ne , jak to bylo doposud .
Jednoduše , spojenectví až do hrobu :ROFLMAO::ROFLMAO: , a nebo máte jedinou možnost , zrušit spojenectví .
Na jednu stranu to dava smysl. Spojenec by nemel davat ruce pryc od spojence, kdyz se mu to nehodi. Na stranu druhou, jestlize jsi zatazen do konfliktu, tak by mel spojenec stat pri tobe a stuj co stuj ti taky pomahat. Coz se nedeje. Uzavirani spojenectvi ma dva jedine benefity- ojedinele questy a pri planovanych zaborech ostrovu "spojence" pomoci odkupu podilu. Take zalezi na vysi reputace. Diky tomu prijdes nanejsvys o statut spojence, ale obchodni prava zustanou. *AI mezi sebou nevalci. S nimi lze kombinovat Huga Merciera. Samozrejme za predpokladu, ze mu hned na zacatku hry odkoupis jeden ostrovni podil. :) Se zbytkem AI pouze uzavirat obchodni prava a podle potreb pak paktem o neutoceni pod piratskou vlajkou krotit jejich expanzivni choutky.:)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Po poslední aktualizaci tu máme opět záludnost u spojenectví . Nevím , jestli to není ovlivněno výběrem hráčů , ale asi ne a platí to i u * protivníků .
Prostě u vyhlášení války a napadení spojence , nemáte možnost ovlivnit , zda spojenci pomůžete ve válce , nebo ne , jak to bylo doposud .
Jednoduše , spojenectví až do hrobu :ROFLMAO::ROFLMAO: , a nebo máte jedinou možnost , zrušit spojenectví .
: samozřejmě , že to má smysl a jak píšeš , nemůžeš se tvářit jako spojenec , jen když se ti to zrovna hodí , takže spojenectví teď ve hře funguje jak má , tudíž má u mne Ubi za tuto změnu ,jedno významné + :). Já jej momentálně využívám k eventuální možnosti opravy svých lodí , když už je nejhůře , než zaberu ostrovy od protivníků , které potřebuji pro další růst svého impéria :ROFLMAO: .
 
Po poslední aktualizaci tu máme opět záludnost u spojenectví . Nevím , jestli to není ovlivněno výběrem hráčů , ale asi ne a platí to i u * protivníků .
Prostě u vyhlášení války a napadení spojence , nemáte možnost ovlivnit , zda spojenci pomůžete ve válce , nebo ne , jak to bylo doposud .
Jednoduše , spojenectví až do hrobu :ROFLMAO::ROFLMAO: , a nebo máte jedinou možnost , zrušit spojenectví .
To s tou opravou lodi u spojencu jsem vubec nevedel. Ja si sve spoluhrace pestuju a stojim mezi nimi jak skala a nenechavam je se znicit. Az do chvile, kdy se to hodi mne. Fujfujfuj:D
Ale tou dobou uz pouzivam takrka nesmrtelne lode s Komodorem, Felicity a Wilmou, ktere se opravuji behem boje.
Dikys za info:)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Po poslední aktualizaci tu máme opět záludnost u spojenectví . Nevím , jestli to není ovlivněno výběrem hráčů , ale asi ne a platí to i u * protivníků .
Prostě u vyhlášení války a napadení spojence , nemáte možnost ovlivnit , zda spojenci pomůžete ve válce , nebo ne , jak to bylo doposud .
Jednoduše , spojenectví až do hrobu :ROFLMAO::ROFLMAO: , a nebo máte jedinou možnost , zrušit spojenectví .
: Taky mám vylepšené lodě , jinak bych do konfliktu s protivníkem ani nešel , ale je to pořád jen naprogramovaná hra , takže tě někdy z nepochopitelných důvodů protivník překvapí víc , než bys čekal . Proto ta pojistka opravy lodí u spojence . Záleží jen na rozmístění ostrovů , co si budeme povídat :) . Prostě strategie boje , když už musíš "trpět" :ROFLMAO::ROFLMAO: , že tě spojenec zatáhne do války , o kterou momentálně nestojíš , jelikož potřebuješ zrovna postavit muzeum :ROFLMAO: , ale je ti jasné že musíš dát protivníkovi na frak :ROFLMAO::ROFLMAO: a získat eventuálně nějaké bohatství z jeho potápek .
 
Kondor114
pokud chodíš na discort anno 1800 czech
přidal jsem tam mod který přidává nové ostrovy
Díky za info . Na discort nechodím a ani nepoužívám módy navíc . Mě stačí DLC . Jediný program , který jsem používal , byla volba ostrovů , co vydali Němci . Ale když tu dáš fotky , rád kouknu . Třeba se nechám zviklat ;):) .
 
Back
Top