• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net

Úprava/překlad textur s hloubkou?

Gwynter

Uživatel
Příspěvky
94
Řešení
2
Skóre reakcí
86
Bodů
0
Ahoj, chtěl bych přeložit nějaké exportované textury z Unity. Bohužel, některé textury obsahují ještě další, nejspíš určující hloubku.
Vypadá to například takhle:
1 + 2
WoodPanels1Diff-sharedassets2.assets-261.png
+
WoodPanels1Norm-sharedassets2.assets-246.png


Nikde jsem nenašel, jak s tím pracovat. Jak udělat z toho prvního (1) obrázku ten druhý (2)? Dá se textura nějak upravit ve Photoshopu nebo existuje nějaký jiný software na převod? Má s takovou úpravou někdo zkušenosti?
 
Nikdy jsem to nedělal, ale Filter Forge by to mohl umět. Zkus mi poslat konkrétní přeloženou texturu, případně engine, v kterém to má být (Unity, Unreal..)
 
Diky za tip, ale včera se mi po několika týdnech takového zběžného hledání podařilo najít software zdarma, který to umí. Je to Materialize a ten druh odvozené textury se nazývá normal map.
 
Back
Top