• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net

Luc2as

Uživatel
Příspěvky
388
Skóre reakcí
804
Bodů
0
Uživatel Luc2as přidal nový překlad:

Miasma Chronicles - Překlad taktického postapokalyptického RPG

Zobrazit přílohu 63792
Od tvůrců Mutant Year Zero: Cesta do ráje přichází s nádherně zpracovaným taktickým dobrodružstvím, na které jen tak nezapomenete. Vydejte se na výpravu napříč postapokalyptickou pustinou, kterou rozvrací divoká síla známá pouze jako "Miasma".
Ukázka: Již brzy
Podpora: Pokud by někdo chtěl, může mne podpořit nějakou kačkou (třeba na pivko) zde...

Přečtěte si více o tomto překladu...
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Popravdě jsem z té recenze trochu překvapený, za mě je ta hra skvělá a nemohu se od ní odtrhnout. Překlad i samotnou hru si opravdu užívám ;)
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Tak jsem si o víkendu dál hodinku, dvě v Miasma Chronicles a neskutečná pecka! Když jsem posledně psal, že hra působí o "chlup lépe", tak to bych rád vzal zpátky. Graficky vypadá ta hra naprosto neskutečně. Kor ve 4K a v epic nastavení všech parametrů grafiky. Neskutečná nádhera! Od dob prvotiny Mutant Year Zero se vývojáři velmi znatelně v grafice posunuli. Miasma má i mnohem více dějového pozadí, ať už formou zápisků či audiologů, dokonce lze i na zbraně navěsit různé gadgety a vylepšení. Souboják je tradiční a není vůbec třeba jej jakkoliv vylepšovat. Funguje jak má a jak od tahovky čekáme. Kryty, vyvýšená místa, procenta dle vylepšení aplikovaných na zbraně, různé artefakty + do všeho promlouvá i náhoda. Čili vzor X-COM, kde nemá rád "hod kostkou", ten bude frfňat, my ostatní tohle pravidlo náhody bereme tak jak je. Tohle není "co kolo, to rébus" a la Marvel's Midnight Suns, kde neexistuje náhoda žádná a vše je konkrétně dané. Miasma vypadá fakt skvěle. Vše, co přinesli mutanti dělá o krok lépe, přináší toho více, grafika je top (na takhle vymakanou grafiku se v Diablu IV nadřelo asi tak 3000 vývojářů, zatímco na Miasmě dělalo doslova pidi studio) a souboják je tahová klasika. Jinak hraji na PC s Xbox gamepadem a ovládání je naprosto komfortní. 6/10 v té jediné recenzi, co zatím existuje, je hodně podhodnocené... Za mě v tuto chvíli minimálně velmi pěkná osmička.
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Nasvícení a především pak myriáda částicových efektů je úplně dech beroucí... Celková post-apo atmosféra je neskutečně podmanivá. Koukám na wiki, že to dělali v ureal enginu. Podle vzhledu hry bych to tipoval na UE5. Není divu, že hra vypadá tak skvěle! Uživatelské skóre na Metacriticu 8.4 mluví samo za sebe. The Bearded Ladies do toho fakt šlapou. Mutant Year Zero: Road to Eden super, Miasma Chronicles ještě lepší! Pravděpodobně si (raději) doplním i (údajně) méně povedený kousek Corruption 2029.
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
@Kronotos Naprosto se podepisuji pod vše co jsi zde napsal !! Ta hra vypadá neskutečně nádherně, souboje jsou opravdu zábavné a textu v podobě dokreslování příběhu také dosti. Za mě taky velmi pěkná osmička :)

A v CZ se to hraje krásně :)

Zobrazit přílohu 64135Zobrazit přílohu 64136
Zobrazit přílohu 64137Zobrazit přílohu 64138
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Nádhera! Lehce závidím, že už to můžeš prubnout v naší řeči. Denně "čekuju" Maykiho System Shock a tvoji Miasmu! :)
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
@Kronotos Pokud by jsi měl zájem, mohli bychom se domluvit na případném testování překladu :) Každá ruka dobrá :)
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Ti nepřátelé vypadají jako ropuchy.:)
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Je tam více frakcí, a ano, jedna z nich jsou zmutované žáby :)
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Ja to mám asi týždeň na recenziu, zatiaľ som však veľa času na to nemal, ale tak videl by som to skôr zatiaľ na 70-75 %. Uvidí sa, hra je dosť slabo optimalizovaná na staršie generácie grafických kariet, na RTX 2070 v notebooku na Full HD a mixe stredných a vysokých detailov mi to ide ledva 40 fps. takže už za to idú dole percentá. Mne osobne sa zatiaľ nepozdáva systém financií a lekárničiek, keďže na vyšších náročnostiach je to riadne neúmerné, kvôli tomu aj v poslednej aktualizácii znížili poškodenie viacerých protivníkov. Miasma umožňuje si zvoliť, či majú byť súboje preddefinované alebo náhodné v taktickom režime. Zatiaľ mi tam chýbal nejaký systém vedenia dialógov, v tomto je to dosť zjednodušené a naskriptované, možno je to časom inak, to uvidím. Je to zatiaľ slušná hra, ale určite som hral aj kvalitnejšie ťahovky (resp. čo ma viac bavili) ako toto, no uvidím, ako sa to celé skončí, podľa toho bude aj verdikt :D
 



Zatím dostupné..
 
Převládají 8/10 - osmičky, tzn. games.cz se trošku utnul v tom hodnocení a dost hru podhodnotil. Ti co hráli Mutanta a bavil je si určitě můžou přičíst ještě jeden bod, protože Miasma Chronicels dělá to samé znovu a ještě lépe.
 
Moc se mi nelíbí, pokud se hry hodnotí na základě toho, jak běží na určitém HW, pokud hra nemá brutální propady nebo pády (technické problémy). Ono na 4roky staré kartě, které v mobile verzi obecně nejsou tak výkonné a konkrétně je výkonově někde kolem GTX 1070 desktopové, mě u nové hry 40fps přijde v pohodě. Není to pixel art. Pak se můžeme podívat na hru samotnou a to může být opravdu dle každého chuti. Za mě je to zábavné, jsem za půlkou se snahou 100% průchodu :)
To hodnotenie, minimálne z mojej strany, nie je úplne subjektívne, väčšinou sa snažím skúsiť hru ako na notebooku, tak aj na PC, v obidvoch prípadoch mám RTX 2070, samozrejme, v Pc je to o štvrtinu výkonnejšie. Pre mňa je však základ, že vidím ich minimálne a odporúčané nastavenia. V tomto prípade je dokonca spomínaná GTX 1070 stanovená ako odporúčaný hardvér. Odporúčaný hardvér by mal predstavovať taký stroj, ktorý by hru rozchodil na Full HD, stredných/vysokých nastaveniach (ak sú k dispozícii ultra) a plynulosť hry na 60 fps. A tu je ten problém na v podstate podobnom hardvéri ide hra ako? No asi tak 30 - 50 fps a či som už všetko dal na max alebo na min, tak rozdiel som mal tak 10 fps. Len na porovnanie, nedávno som skúšal demo Layers of Fear na UE5, optimalizácia plynulá, na vysokých detailoch 60-70 fps, na minime 100-110 fps (DLSS na kvalite, bez DLSS to islo 50-60 fps). Z môjho pohľadu to celé beriem tak, že informácie o hardvéri a optimalizácii sú informatívne. Je to len približná predstava o tom, ako hra funguje a ako sa reálne správa podľa ich stanovených požiadaviek. A v prípade, že sa to nezhoduje ako v tomto prípade, tak sa nemôžeš čudovať, že percentá idú dole.
 
Moc se mi nelíbí, pokud se hry hodnotí na základě toho, jak běží na určitém HW, pokud hra nemá brutální propady nebo pády (technické problémy). Ono na 4roky staré kartě, které v mobile verzi obecně nejsou tak výkonné a konkrétně je výkonově někde kolem GTX 1070 desktopové, mě u nové hry 40fps přijde v pohodě. Není to pixel art. Pak se můžeme podívat na hru samotnou a to může být opravdu dle každého chuti. Za mě je to zábavné, jsem za půlkou se snahou 100% průchodu :)
To co zde popisuješ rozhodně nerozporuji, ale na základě neshodujících se (informativních) požadavků na HW stahovat procenta hodnocení hry jako takové je za mě (můj názor) nesmysl.
 
Moc se mi nelíbí, pokud se hry hodnotí na základě toho, jak běží na určitém HW, pokud hra nemá brutální propady nebo pády (technické problémy). Ono na 4roky staré kartě, které v mobile verzi obecně nejsou tak výkonné a konkrétně je výkonově někde kolem GTX 1070 desktopové, mě u nové hry 40fps přijde v pohodě. Není to pixel art. Pak se můžeme podívat na hru samotnou a to může být opravdu dle každého chuti. Za mě je to zábavné, jsem za půlkou se snahou 100% průchodu :)
Ako môžeš hodnotiť pozitívne hru, ktorá ti pred očami seká? Proste recenzent hodnotí to, čo vidí. Ak sa pustí do hry, ktorú jeho hardvér nezvláda, je to jeho problém. Ale ak má hra ísť plynulo a napriek tomu sú tam prepady fps o skoro polovicu z maxima a hra ani zďaleka nezodpovedá tomu, ako by mala ísť, tak proste sa to odzrkadlí na hodnotení. To presne znamená optimalizácia, prepady frameratu a zlá funkčnosť hry na konkrétnom hardvéri. A základ je hlavne potom ten, že mnohé štúdia prekvapivo zvládnu hru optimalizovať na čo najviac zariadení, no iné nie. A aj v tom spočíva problém, že keď človek vidí, ako jedna hra funguje plynulo, a potom dostane druhú na rovnakom engine a s tou má zrazu problém. Vieš, ono tvrdiť, že hra je super, lebo mne funguje, keďže mám výkonný hardvér je rovnako zavádzajúce ako keď niekto chce spustiť hru na zostave pod minimom a sťažuje sa na problémy.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Moc se mi nelíbí, pokud se hry hodnotí na základě toho, jak běží na určitém HW, pokud hra nemá brutální propady nebo pády (technické problémy). Ono na 4roky staré kartě, které v mobile verzi obecně nejsou tak výkonné a konkrétně je výkonově někde kolem GTX 1070 desktopové, mě u nové hry 40fps přijde v pohodě. Není to pixel art. Pak se můžeme podívat na hru samotnou a to může být opravdu dle každého chuti. Za mě je to zábavné, jsem za půlkou se snahou 100% průchodu :)
Mám za to, že jsme se tu bavili o NTB a tam to člověk s tou 80W grafikou, která v něm je nemůže myslet vážně. Navíc v požadavcích se uvádí vždy desktopové grafiky nikde se o mobile NTB kartách v požadavcích nic nepíše. Nehledě na to, recenzujeme jak se shodují HW požadavky nebo hru samotnou ? Takže chápu správně, pokud by jsi hru recenzoval na NTB s RTX 4080 dostala by lepší hodnocení ?
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
a ty mas komplet vsechno v poradku? Novy drivery, updatnutej power FW, BIOS, kompletne vycisteno a prepastovano a cistou instalaci s s vysokym power planem, nejnovejsima driverama, updatama a vseho kolem? Protoze jinak ta tvoje recenze totalne postrada smysl.
 
Moc se mi nelíbí, pokud se hry hodnotí na základě toho, jak běží na určitém HW, pokud hra nemá brutální propady nebo pády (technické problémy). Ono na 4roky staré kartě, které v mobile verzi obecně nejsou tak výkonné a konkrétně je výkonově někde kolem GTX 1070 desktopové, mě u nové hry 40fps přijde v pohodě. Není to pixel art. Pak se můžeme podívat na hru samotnou a to může být opravdu dle každého chuti. Za mě je to zábavné, jsem za půlkou se snahou 100% průchodu :)
Moja mobilná RTX 2070 nemá 80 W, ale konkrétne moja má pri maximálnom výkone 105 W. Porovnával som výkon notebooku s desktopom a to som aj vyššie napísal, že je tam rozdiel medzi mobilnou a desktopovou skoro 25 %, no napriek tomu je výkon mobilnej totožný s výkonom dektopovej GTX 1070. Štýl testovania hardvéru je vždy taký, že sa porovnáva aktuálny hardvér s odporúčanými alebo minimálnymi nastaveniami. Ak som hrával hry, pri ktorých moja grafika bola nad maximom výrazne, vždy som to napísal, aký framerate som dosahoval. Keď som ešte testoval hry na pc, kde väčšinou hrám na 2K, tak som chvíľu zahral hru na Full HD a pri takýchto nastaveniach som napísal, aké hra dosahovala FPS. Pri notebooku s RTX 4080 by som postupoval rovnako. Ale pri danom výkone sa určite očakáva, že to človek bude hrať už na 2K alebo 4K. To ďaleko prevyšuje odporúčané nastavenia. Takže tu keď chce byť recenzent objektívny mal by napísať, aký framerate a aký plynulý bol na full hd a stredných/vysokých nastaveniach. Ak napíše, že hra mu išla super na 4K to nič nevypovedá, len že sa potreboval pochváliť na akom železe to hral.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Prečítaj si, čo som napísal nižšie, demo Layers of Fear mi beží na 60-70 fps a plynulo bez problémov. Dead Space Remake vysoké nastavenia Full HD, 60 -70 fps... a toto na Unreal Engine 4 s nižšími hw nárokmi tak 30-50 fps? A áno, až na to, že notebook nemám prepastovaný, to už by som ho asi nezmontoval, všetko ostatné pravidelne aktualizujem, konkrétne môj notebook sa vyrábal v roku 2020, takže už asi rok nemá aktualizáciu FW a BIOSu a raz mesačne ho mám rozobratý a prefúknem ho poriadne natlakovaným vzduchom...
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
je to marny, je to marny, je to marny.. BF2042 na RTX 2080 Super behem updatu driveru VGA a updatu hry ziskava a ztraci cca 30-40FPS v prumeru kazdej update. Vypovida to neco o kvalite hry a ze by to melo bejt zmineny v recenzi? Ne, protoze treba na Radeonu to jeden update jede lip a druhej hur. Recenze hodnoti hratelnost a obsah. Naproti tomu TEST HW vypovida o kvalite enginu, ale nema s recenzi absolutne nic spolecneho. Nepletme si pojem a prujem, prosim.
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Něco podobného jsem se snažil naznačit, že shazovat hodnocení na základě funkčnosti na určitém HW nemám rád, protože je to víceméně TEST. Hodnotit by se měla hratelnost, jak hra vypadá, jak se hraje a jaký z toho máme dojem, pokud tedy není v dezolátním stavu a je to tragédie - což si myslím, že tento případ není.
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Neviem, či je najlepšie porovnávať práve multiplayerovú hru so singleplayer titulom. Navyše BF2042 bol po všetkých stránkach jedna veľká katastrofa, tam sa nedá brať veľa vecí vážne. Tu sa rozjímate nad tým, že som hre dal, keď si to správne prepočítam, kvôli optimalizácii 10 % dole? A to ešte ani som to nedohral a nenapísal recenziu. Áno, presne test hw zodpovedá kvalite enginu, len keď si zapneš 10 hier na UE4 a z nich jedna ide ako Miasma, tak problém asi nebude v engine...
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
je uplne jedno, jakou hru do toho zatahnem. Chtel jsem ti jen ukazat rozdil mezi recenzi a testem HW, coz jsi ocividne nepochopil. A nemuzes porovnavat jeden UE4 a druhej, kdyz tam muze bejt zakompilovano uplne cokoliv. Za me dalsi zbytecna diskuze. Kdo nechce pochopit, nepochopi. Mej se.
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Poslednú vec, čo by som chcel k tomu ešte dodať. Tak ako tu písal jarinek, že test sa nedá brať, lebo hra dostáva aktualizácie a tak. Ale o tom recenzia nie je, recenzia sa píše v čase, keď hra vyšla. Teda počíta sa v nej s tým, že v akom je hra aktuálne stave. Konkrétne aj za optimalizáciu väčšina recenzentov potopila celý BF2042. Takže je pekné, že časom sa optimalizácia môže zmeniť. No v čase písania recenzie sa to uvádza kvôli tomu, aby hráči boli pripravení na to, že keď si to kúpia nemusia byť s tým úplne spokojní. A keď si počkajú na opravy, vrátane optimalizácie, tak hru tak zakúpia už lacnejšie, čo aj v mojich recenziách píšem. Jedna vec odzrkadľuje druhú a v tomto prípade ide o informáciu a odporúčanie. Recenzie z technického hľadiska nie sú pre ľudí s najnovším hardvérom, ale pre tých, čo by si chceli hru zahrať, no nemajú predstavu o tom, ako im hra môže ísť. Pri problémoch s optimalizáciou ako v tomto prípade, keď je ešte možná zmena, tak to v recenzii uvádzam a zvyčajne aj napíšem, že čitateľ si môže pokojne pripočítať ubrané body. Lebo už sme tu mali viaceré hry, ktoré mali rovno vysoké hw nároky a tam sa to zrejme ani časom nezmení.
Aj keď je celá táto debata v komentároch, potom nech sa to asi radšej premaže.
 
Díky moc za tenhle překlad. Mutant Year Zero jsem si fakt užil a tohle na mě působí ještě o chlup lépe. Hra sice v recenzi na Games obdržela "pouhých" 6/10, přesto jsem velmi rád, že se lokalizaci někdo věnuje. Tahovek není nikdy dost! Takže ještě jednou, díky mnohokrát, že projektu věnuješ čas.
Souhlas.
 
Back
Top