PredatorV
Uživatel
- Příspěvky
- 1.602
- Skóre reakcí
- 1.818
- Bodů
- 0
Máme tady jednu speciální exkluzivní novinku.
Překlad této hry nebude zde na tomto webu, protože vyjde rovnou oficiálně ve hře! Přesto sem dáváme info, abyste věděli o jeho tvorbě.
Článek si pro vás připravili sami překladatelé:
--------------------------------------------------------------------------
Valheim začal jako nenápadná hříčka ze Švédska, kterou vytvořilo pětičlenné studio Iron Gate.
Jen za únor 2021 si hra získala neuvěřitelné čtyři miliony prodejů a zlomila rekord, který za listopad 2011 držel taktéž čtyři miliony kopií.
Toto je velký úspěch v žánru her, který v mainstreamu Minecraft odstartoval a stovky titulů, co přišly po něm selhaly. Být úspěšný tak, jako žánr definující produkt téměř deset let po jeho prvním komerčním vydáním.
Jak se to povedlo?
Valheim je totiž z prostředí severské mytologie. Běží na Unity Engine a hra je postavena na dekádě zkušeností z těchto survival crafting her. Jako v Terrarii můžete přenášet svou postavu mezi světy a servery, porážíte bosse v rámci postupu a jako v Conan Exiles stavíte své pevnosti z postupně naučených materiálů a s postupem času vylepšujete svou technologickou úroveň od pazourkových nástrojů přes bronz až k božským kovům z vesmíru samotného.
Někdo řekl, že spousta her, které se tváří dokončeně jsou ve skutečnosti Early Access. V Případě Valheimu se dá mluvit o opaku. I přes to, že jde o hru s předběžným přístupem je hodnota obsahu několikanásobně převyšující první vypuštění Minecraftu, Conan Exiles, 7 Days to Die a dalších survival her.
Už teď hře propadlo spoustu mých přátel se stovkami hodin na jednu osobu. Jde o kombinaci jednoduchého, ale zábavného boje, Skvělého stavebního systému, jasného pocitu, že se ve světě někam posouváte v doprovodu mesmerizujícího tématického soundtracku. A ano, na propagaci hry spolupracovali domácí Amon Amarth, pokud potřebujete ještě nějaký důkaz toho, jak moc péče šlo do samotné hry.
V půlce února bylo uživateli GyGy, ArcadeX a BakeRolls přeloženo zhruba 70 % stávající verze hry. Šlo o menu, prvních pár monologů v tutorialu, část příběhu a většina předmětů. Já, Thorvald, jsem dopřeložil zbylých 30 % a zavázal jsem se přímo vývojářům k překladu každého dalšího nového obsahu, aby již v budoucích patchích byla hra dostupná plně v češtině.
Doufám, že spousta z vás dá hře šanci, protože tak, jak jsem tímhle žánrem přejedený, tak Valheim přinesl něco opravdu osvěžujícího a nadmíru zábavného, že bych řekl, že to je nejlepší věc, co nás, hráče, mohla v mizerném roce 2021 potkat.
Pokud najdete jakékoliv chyby v překladu, autoři CZ Vás prosí, zda je můžeže poslat na mail: TheTARCAST (zavináč) gmail.com.
Jsou si vědomi faktu, že od původního týmu tam ještě hodně chyb zůstalo, a díky vám mohou být opraveny.
Ukázky překladu hry: