PredatorV
Uživatel
- Příspěvky
- 1.602
- Skóre reakcí
- 1.818
- Bodů
- 0
8. Hlášení o Baldurs Gate 3 u příležitosti vydání 6. patche.
Hra Baldurs Gate 3 se dočkala dalšího, v pořadí již 6. velkého patche. Tento měl nakonec velikost 87,4 GB! (je pro srovnání, samotná hra má 94 GB) a přináší opravdu dost změn a velká vylepšení a rozšíření.
Z textového pohledu přidal 15.403 nových řádků! To se nám nakonec podařilo zredukovat o 2 tisíce dolů. Provedl téměř 600 změn stávajících (většinou jsou to překlepy v EN, ale kontrola je někdy horší než celý překlad).
Změnou je zde i to, že 17.033 řádků smazal. Z nich bylo otestovaných jen 14set, žádná hrůza, ale počítáme s tím, že z nich spoustu zase vrátí (dělají to tak pořád... -10 tisíc, +11 tisíc, -12 tisíc, +10 tisíc - co patch, to odebíračka a pak zase vratka).
A co nás čeká ve hře samotné?
- Důležitou a očekávanou novinkou je přidání dalšího povolání, a to Čaroděj, vč. jeho dvou podtříd Divoké magie a Dračí krve, kdy si každá podtřída přináší své nové schopnosti, a navíc má Čaroděj 5 nových kouzel + metamagii - ta umožňuje úpravy, ovlivnění a kombinace již stávajících kouzel v BG.
- Nové bojové akce se zbraněmi - až tři typy útoků na zbraň (při výběru z dvanácti) - nyní můžete sami určit, zda chcete jen vyvést nepřítele z rovnováhy, omráčit jej, nebo rozpárat hruď, useknout ruce či nohy, rozdrtit kolena, švihnout přes hlavu nebo ho pořádnou šlupkou srazit do kaluže krve...
- Obrovský grafický upgrade vizuální stránky, představující detaily jako jsou skvrny od bláta, potu či krve, ale i např. modřiny!
Samozřejmě je zde i detailnější osvícení scén, jemnější přechody barev, nové částicové efekty, plující mraky, atmosférické efekty atd.
- K tomu je přidána i podpora vylepšení kvality obrazu - nVidia DLSS 2.3 a AMD FSR a vylepšeno HDR.
- Nová orchestrální muzika a nové písně.
- S tím i vylepšení dynamického mixování zvuků pro vyváženost hudby, atmosféry a bojů.
- Nové filmové scény v Temných říších a druidském háji, a nové animace u mnohých postav.
- Do Temných říší byla přidána celá nová lokace - Grymova Výheň (starobylá šaranská pevnost přístupná přes Ebenové jezero).
Zde EA verze hry končila, takže nyní tak můžete hru hrát zase o kousek dál...
Celkem má lokace několik nových hodin hraní s novými úkoly, scénami, boji, postavami...
Dále došlo k velkému vyvážení hratelnosti a opravě mnoha chyb, které nahlásila či požadovala komunita.
K textu jde i např. přidat poloprůhledné pozadí pro lepší čitelnost a lze upravit velikost textů pro slabozraké.
A jako bonus - můžete nyní bojovat i se štanglou salámu v ruce a tzv. "mlátit masem do masa".
Testeři na Projektu již vyběhli znovu do hry a odlaďují první textové novinky... a brzy je budou následovat další testeři, zejména z řad podporovatelů, kteří budou hledat uniklé variability (o nichž bylo především minulé 7. Hlášení).
Naposledy upraveno moderátorem: