• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net

Problém se zobrazením překladu ve hrách Unity, UE4

AliG

Uživatel
Příspěvky
166
Skóre reakcí
223
Bodů
0
Zdravím všechny přítomné,
Objevil jsem problém se zobrazováním překladu v několika hrách na enginu UE4 (4.27.2 + podepsané soubory sig. + AES klíč) a na jedné Unity hře.
Problém je následovný Export a Import souboru není problém vše proběhne hladce, ale ve hře se překlad nezobrazí.
U her na UE4 jsem měl i podepsané soubory sig a také jsem zkoušel různá pojmenování souborů, a dokonce jsem i zpětně zašifroval soubory pomocí AES klíče. Také jsem zkusil vložit překlad přímo do původních PAK souborů, ale hra se poté nespustí už vůbec jinak se pomocí přídavného souboru spustí, ale překlad to nenačte.
Co se týká jedné hry na Unity tam je to celkem podobné jazyky jsou uloženy v souboru loca.data tyto data jsem úspěšně extrahoval pomocí UnityText a také zpět vložil, následně jsem provedl kontrolu přes HEX editor, zda se změna zapsala a bylo vše v pořádku, ale ve hře se překlad nezobrazí.
Rád bych tímto oslovil zdejší kapacity, zda si nevědí s tímto problémem rady. Dokonce i na různých fórech přibývá dotazů na tenhle problém. Budu rád za jakýkoli nápad či řešení. Nejde jen o mě, ale jelikož her na těchto nových verzí enginu příbývá a problém roste myslím si, že by bylo dobré to do budoucna vyřešit. Děkuji
 
Zdravím obě hry na UE4 již dříve na enginu 4.26.2 měli sig soubory a AES klíč a vše fungovalo. Na tu jednu hru mi sig soubor dělal Termit. Quickbms umí pracovat a zjišťovat RSA klíče pokud vím, ale možná se pletu (nejsem programátor). :) Je mi jasné, že to je nějaká věc ohledně pokročilého šifrování, ale věřím, že zdejší technici by to dokázali. A to nemluvně o nových typech souborů , které Unreal udělal kvůli správě uložiště na konzolích místo pak souborů se začíná používat ucas a utoc stím si zatím pokud vím nikdo nedokázal poradit. Každopádně díky za vyjádření.
 
Quickbms umí pracovat a zjišťovat RSA klíče pokud vím
RSA je asymetrická šifra, která má dva klíče - jeden veřejný a jeden privátní. Na zašifrování (nebo podpis) je potřeba ten privátní, na ověření stačí ten veřejný. Pokud ten privátní klíč někdo vyloženě hernímu studiu neukradl / nevynesl, tak ho nezjistíš. Pokud by to zjistit šlo, tak bychom mohli rovnou zrušit celý internet :).
 
Ok chápu. Já jen vím že jak AES i veřejný RSA klíč jsou obsaženy v exe soubory a AES se běžně získává a četl jsem, že snad i ten veřejný RSA se dá vytáhnout. Otázkou je pokud by to stačilo, aby vše zase fungovalo. Zajímavé na tom celém je, že je jen problém u verze 4.27
 
Back
Top