• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net

Jak na Unreal Engine 5?

siSINka

Uživatel
Příspěvky
373
Řešení
3
Skóre reakcí
169
Bodů
0
Dostala se ke mně hra v UE 5, dělal s tím už někdo? Rád bych se dostal k resourcům kvůli případnému překladu, nic mě zatím nenapadlo - a přiznám se, nehledal jsem. Kromě *dll a exáče jsou tam už jen soubory *ucas a *utoc.

Díky.
 
Zdravím ucas a utoc jsou staronové verze pak souborů. Existovali již dříve, ale moc je nikdo nepoužíval u UE5 jsou jako výchozí. Jedná se o nový formát s IO storage pro konzole, přesně nevím jak to funguje, ale vím, že export není problém, ale je problém s importem. Zatím co já vím, tak tyto soubory nikdo nerozlouskl co se týká importu, je prý nesmírně složitý. Já se setkal s ucas a utoc u UE4.27 a přídavný pak soubor, který se dělá běžne nefunguje. Snad někdo ze zdejších programátorů něco vykoumá.
 
Back
Top