palko
Uživatel
- Příspěvky
- 443
- Řešení
- 2
- Skóre reakcí
- 383
- Bodů
- 0
Ti, kdo jsou pravidelně na Skype vědí, že jsem si hrál s distribucí překladu přes Bethesda.net. Cesta "oficiální" modifikace by nám zjednodušila distribuci, updaty a hlavně je nutnou podmínkou k dostání překladu na konzole (v tuto chvíli jen Xbox, páč podpora na PS4 byla zrušena).
Jak to tedy s Bethesda.net balíčky funguje:
Jak to tedy s Bethesda.net balíčky funguje:
- Překlad v nějaké podobě zcela jistě půjde distribuovat skrze Bethesda.net.
- Zdá se, že fungují fonty, ale bohužel ne tak, jak je máme (používám malý hack, který při načítání z ba2 archivu nefunguje). Bude potřeba tedy fonty předělat (můžeme zkusit kouknout na http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/31/).
- Bohužel nefunguje načítání souboru Translate_en.txt. To znamená, že není přeložený interface. Mít překlad bez rozhraní je krajní možností, která je schůdná pro konzole, ale určitě ne pro PC. Tady se pokusím ještě nějak probojovat k Bethesdě (asi přes Cenegu).
Yep, i tried modify translate_xx.txt, pack it into ba2 and test via beth.net and it doesn't work. Why? Because game load original translate_xx.txt right when u run it (game application), before any mod could be loaded. So I think u can load modified translate_xx.txt file on pc only.