• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net

Cyberpunk 2077

Naplní Cyberpunk očekávání nebo je to jenom hype?

  • Bude to pecka

    Hlasů: 10 76,9%
  • Bude to průměr

    Hlasů: 1 7,7%
  • Je to jen hype, bude špatný

    Hlasů: 2 15,4%

  • Celkem hlasovalo
    13
  • Hlasování ukončeno .
K tým výborným hrám od Bethesdy treba pridať aj klasiku Morrowind a Oblivion. :)
Páčia sa mi tie rôzne "updated unofficial patch" od komunity, bez ktorých je to problém. :D
Vávra je naozaj proti Bethesde zaujatý, ale nech si radšej spomenie na svoj zabugovaný Kingdom. :D
 
O Morrowindu a Oblivionu jsem Bohužel jen slyšela :( Když jsem to zkusila rozběhnout, tak do Oblivionu se mi nepodařilo dostat funkční češtinu (a to mám na Steamu GOTY) a Morrowind se mi nepodařilo ani rozběhnout (GOG verze). A ani nevím, jestli by se mi ještě chtělo hrát tak staré hry. Ale věřím, že jsou výborné (y)

Jj, Kingdom Come, mám Royal Gold nebo jak to nazvali a nepronikla jsem do toho, nebaví mě to. Jako simulátor středověkého života a boje mečem to asi je dobré, ale hra je neskutečně nudná. Hlavně příšerný a zbytečně složitý soubojový systém, ty ostatní věci se celkem daly vyřešit (houpání při pohybu, škvírka na výhled při nasazené přilbě, špína sotva jsi vyrazil ze dveří, zaměřovač pro luk atd.). Ale ten soubojový systém je naprostá příšernost a nakonec jsem řešila souboje cheatem na instant kill, protože 10 minut boje moje ruce prostě nevydrží.
 
Obidve hry sú výborné, pravda, sú staré. Pamätám si, že Oblivion (DX9c) slúžil pri testovaní výkonu grafických kariet, lebo napríklad zobraziť vlniacu sa trávu pri použiteľných FPS bolo na hranici možností vtedajších PC! :D
Rozbehať tieto hry na súčasnom PC (Win10) chce fakt trpezlivosť, ale ide to. Do Morrowindu (GOG) som napchal Zobcovu češtinu, Oblivion mám síce z niekoľkých zdrojov, ale používam z GOGu + češtinu (nemám rád klientov typu Steam ani DRM :)).
Obidve hry sú typické Bethesdy, teda questy typu prines, odnes, dones... :D Ale som asi rozmaznaný side questami Witcher3 :)
Kingdom som ani nedohral, tiež ma nudil. Najviac na nervy mi išli tiež tie súboje a potom aj otravné presuny z lokácie do lokácie (tiež pomohli cheaty).
 
Oblivion mě pravda docela láká, ale to, že se mi nepovedlo plnohodnotně rozběhnout češtinu mě docela odradilo. A teď mám "herní frontu" docela zaplněnou, až dohraju Cyberpunk, tak chci ještě dohrát Zaklínače 3 (jsem v Touissantu) a když už je na 100% hotová čeština, tak Fallout 4 a přemýšlím, že bych ho rozjela znova a lépe, nezačala jsem totiž původně zrovna nejšťastněji. Ale zase jsem tam docela daleko a představa, že zahodím cca 50 hodin mě moc neláká :) Morrowind každopádně už asi ani zkoušet nebudu, dívala jsem se na screenshoty a...omlouvám se...ale je to na dnešní dobu fakt ošklivé, navíc ty obrovské nohaté balóny a houby, no, neláká mě. To by mě spíš lákal Daggerfall, kdyby teda byl v dnešní grafice, nebo klidně třeba jako Skyrim :cool:

Questy ve W3 jsou některé zajímavé, některé méně a některé nudné, asi jako všechno a všude, ale líbí se mi jejich rozmanitost. Akorát mě tam zlobí, že se dá cestovat rychle jenom na rozcestníky. Pak to nemá mít tak dlouhou herní dobu, když 2/3 hry strávíš cestováním. A to jsem ani neřešila, že jsem cestou někde potkala bandity nebo tak něco, prostě se rychle dostat kam je potřeba. Taky jsem si nainstalovala mod, který umožňuje rychle cestovat odkudkoliv, ale Bohužel to stejně jde jenom na objevený rozcestník a mod, který by všechny rozcestníky zviditelnil jsem nenašla... Taky mi tam vadí miliony otazníčků, nemám ráda, když nemám něco splněno, ale tady z otazníčků mám splněno tak 1/10, prostě toho je moc...

Kingdom jsem taky nedohrála, ani do Sázavy jsem se nedostala a to mě zrovna tohle prostředí hodně zajímá, protože jsem tam vyrostla a krajinu jsem normálně poznávala a ani jsem nepotřebovala mapu abych věděla, kde jsem. Škoda že ta hra je celkově tak špatná, protože ztvárnění krajiny je fakt úchvatné. Akorát Sázava má ve skutečnosti víc oblouků :D
 
Můžeš prosím napsat, co je to DS 1/2, W2, FF4? Děkuji :)

Ok. Při myšlenkovém procesu došlo k pár chybkám.DS1/2 bylo myšleno "Divinity ...", W2 - Wateland 2, FF4 - Fallout 4.

Prostě jsem chtěl vyjádřit myšlenku, že se u takto velkých projektů vyplatí počkat.
 
@Uran tak to jo :) A s tím počkáním souhlasím, i když u CP to není nezbytné, i přes chyby se hrát dá a je to zábava.
 
Ad "nesplnitelná zakázka"... Zdálo se mi mi, že jsem pár věcí pokazil a vzal to znovu od začátku... (to já tak občas mám)... Tentokrát za dítě ulice.... (předtím jsem byl korporát...) A zakázka jde bez problémů spnit... Takže je možné, že to bylo "třídou" postavy... Většina hraje za nomáda a nebo dítě ulice a proto ten problém není tak často zmiňován.... A nebo nevím.... Každopádně na nové postavě už to jde....
 
Jsem naprosté kopyto, co se týče jízdy autem ve hrách... Neuměl jsem to, neumím to a umět nebudu... Proto i tady jsem napřed chodil všude pěšky (a postupně využíval objevující se posty rychlých přesunů)... Po Aktu I jsem získal motorku a zkusil jí.... V pohledu třetí osoby jsem s ní byl schopný jakžtakž jezdit... Bylo to o mnoho lepší jak jízda autem a pochopitelně rychlejší jak chůze.... A pak jsem si koupil další motorku... Apolo.... PECKA!!! I já (jako naprosté kopyto) jí zvládám (přiměřeně rychlá, přiměřeně obratná)... Takže pokud se někdo trápíte s jízdou, tak jí zkuste... IMHO nebude litovat....
 
Já hraju na gamepadu a na něm se řídí bezvadně jak auta (ze třetí osoby, zpoza volantu nic nevidím) tak motorky (ty z první osoby a neskutečně si to užívám). Je to první hra, kde jsem zatím nevyužila možnost rychlého cestování :)

Jinak jsem zkusila i klávesnici a myš a tam jsem bez šance, jak v boji tak i při normálním pohybu, prostě mi to nejde, gamepad mi skvěle vyhovuje. Škoda jen toho nefunkčního asistování při zaměřování...
 
Menší zamyšlení nad hrou Cyberpunk 2077. Jsem v Karanténě a tak jsem měl psavou....omlouvám se za CZ.
Pozor lehké spoilery !!
Cyberpunk to neměl lehké….po tom co předvedli ze Zaklínačem 3 měl CD Projekt opravdu velkou metu kterou měl překonat. První informace, co začali proudit nad výběr zajímavých povolání (novinář, detektiv, policista nebo rocker atd) nebo, že vaše rozhodnutí bude mít velký vliv na hru zněli skvostně. Jak to, ale tak bývá postupem času se velké oči přivírali a tak nám se vyprofilovali tři povolání nebo chceme li začátky s kterýma vstupujeme do dobrodružství v nočním městě které mají ovlivňovat další vaše kroky. Na prezentaci ještě znova CD Projekt potvrdil jedním úvodním questem mnoho varicí a následků vašich činu s tím, že tohle budete zažívat v příběhu často a že vaše volba je opravdu důležitá….
Nu a jak to teda dopadlo?
Předem chci říci, že jsem celou hru dohrál a snažil se aby mně nic neuteklo. 40 Hodin trvá hlavní linka (pokud pojedete více konců přičtete si 8 hodin dalších) a 80 hodin trvají všechny boční aktivity včetně kočičky do domu a šíleného věštce co řve o raptaliánech. A měl jsem opravdu velká očekávání, které se bohužel úplně nenaplnila. Poslední věc hrál jsem na PC na rozlišení 2K.
Negativa
Za prvé problém je, že krom úvodní mise, moc velké vliv na to jak začínáte ve hře není. Jasně sem tam se objeví speciální volba dialogu, ale něco co plně vás odpoutá a jasně vymezí díky vášemu původ během hry zde nehledejte. Škoda.
Druhý problém jsou volba a následek…vlastně krom úvodního velkého úkolu (který prezentoval i CD projekt) jich je jak šafránu (když pominu závěrečné rozhodování) a je bohužel úplně jedno i v případech kdy si říkáte tohle musí něco rozhodnout, že se tak nestane. Maximálně se objeví zpráva v mediích, ale to je celé….a to si dovolím říci, že jsem questmi vyvraždil vedení dvou velkých gangu v nočním městě atd. V Zaklínači trojce bylo rozhodně více následku než zde nebo třeba Dragon Age.
Co se týká konce/konců tak i zde sem cítil jakousi prázdnotu a nenaplnění. Zamrzelo i, že jen za pomoci tajného konce který většina hráčů neotevře lze sebrat svoji výbavu a jít sám bojovat s protivníky (logická volba pro mnoha hráčů)….tady by opravdu měla být táhle možnost auotmatická a né tajná. Chybělo mně i outro ze sekvencemi co se všude stalo a co měli činy nejlepšího žoldáka historie Nočního města za následky.
1f60a.png

Co se týká bočních questu tak některé byli opravdu zajímavé a jiné jak to tak bývá jste po deseti minutách zapomněli. že kdy byli..ale to je u všech her snad jen u Boxu jsem měl zklamání že bez implantátu na ruce je nemožné skoro protivníka porazit (třeba přes hack) a že při závodě aut protože je rozbitá fyzika tak hra cheatuje a teleportuje protivníky pravidelně za vás. Rozhodně, ale město není prázdné jak psali někteří recenzenti spíše naopak je plné možnosti.
Někdy jsem měl problém i stíhat dialogy kdy jsem začal s postavou kecat a do toho najednou se spustil telefon od někoho jiného kterej nejde zavěsit a tak šli dialogy přes sebe. Další maličkost byla, že po čase jsem měl problém s opakováním protivníku. U Zaklínače 3 jste nikdy nevěděli co hlídá otazník. Bude to Topivec? Bandita? Gryf ? Tady jste vždy věděli, že to bude člověk max robot….a to bohužel u mně vyvolalo stereotypní nudu. Na druhou stranu kéž by si třeba takový Ubisoft vzal s modelu a tipu protivníku příklad.
Třetí problém je Hra jako taková. Ekonomika a nesmysli kolem…..věřím, že mnohoi půjde zpravit patchama. AI policie aspoň na úroveň jak byla v GTA 5 a né teď kdy se respawnuje za vámi a je jí lehké uniknout protože vás skoro nepronásleduje. Fyzika a propadání předmětu a protivníků kdy leckdy jsem přemýšlel jak toho parchanta pod silnicí kam propadl mám zabít abych dokončil quest. Debilní žluté vykřičníky u nákupu aut kterých je tuna (některé auta mají nádherné modely), pokoj kde skoro nic neděláte (a kde jsem čekal i vraha po jednom questu a aji se na něj těšil a ono nic). A pak maličkosti jako chybějící kadeřník a takové ty drobnosti nemá cenu komentovat.
1f642.png
. Co se týká Ekonomiky stačilo by aby oprava vašeho auta stála mnohem více než aby jste kupovali desítky aut a měli pocit že ze svými peněz má něco děláte.
Teď ty pozitiva.
Město je neuvěřitelně krásné a ten shock je stejný jako když vyšel Mass effect 1 a lidé říkali ty **** to je jak film. S toho důvodu ve hře nejsou skoro cut scenény protože vlastně vše je jedna cut scéna.
Budoucnost která je nám překládána je syrová ale uvěřitelná. Všude vládnou korporace. Nejlepší korporací je Militech protože máte PET dnu placeného volna, lidi jsou v celém městě jen zdroj nic víc. Je 33% nezaměstnanost, policie konečně dostava pravá že vás na rok může zabásnout jen kvůli podezdění a že ustřelení končetiny součásti preventivního výstřelu (na druhou stranu byt tam policista v tomhle městě, píšu si rovnou závěť při nástupu k ní) a muže vás zatknout za protikorporátní myšlení ( trest smrti) nebo za hanobení jejího jména (jen zavření na pár let). Televizní zprávy jsou zfalšované, (a když jsem poslouchal jak dle nich dopadli některé mé akce jen jsem otevřel a zase zavřel pusu nad těmi lži) některým politikům vzdáleně korporace mění myšlení a vlastně vše co vidíte je jen bída, špína, luxus a snažení se přežít a to je celé (životní prostředí zde nehledejte …poslední kdo nejdéle bojovali byli kočky, ale taky marně…).
Ne vážně jsem si několikrát říkal, že tady Johny neměl použít jednu atomovku, ale rovnou sto..hlavně po té co jsem navštívil místní blázinec….ten budu trávit ještě chvilku.
Mechaniky postavy neboli levelovaní se mně líbili…konečně jsem zase měl pocit Shadowrunu a Deus Ex..vazně jsem si užil katanu a pistole.
Ai protivníku je tupá jak houpací kuň, ale bavila a jeden zážitek kdy jsme stali naproti sobě s protivníkem a oběma dvěma došla munice a rychle jsme přebíjeli ( a on to stihl dřív hajzl) mně opravdu rozesmála. Jako přestřelky jsme si vážně užil.
Závěr…..co říci o téhle hře? CD projekt nasadil velkou laťku a dle mého ji nesplnil. Cyberpunk není špatná hra a zaslouží si tak 8/10 po patchach a přidaném obsahu to bude velice pěkná hra. Otázkou je, ale co bude s CD projekte? Díky svému amatérskému chování a zapírání co se týká stavu hry a Konzolích kdy snad čekal že mu to hráči odpustí jdou na něj žaloby s velkou šancí uspět protože se nechtěně i sám přiznal, že o stavu hry na conzolích věděl. Poškodil si hodně pověst u hráčů ,ale ta se dá spravit ovšem kolik bude platiti pokut akcionářům to je otázka do budoucnosti a muže ho to stát ne jen nezávislost, ale i studie jako takové. Je to velká škoda….kdyby místo toho posunul termín ještě o půl roku vyšlo by ho to levněji. Ale po bitvě je každý generál.
Možná za rok si tu hru znova zahraji, ale rozhodně u ní nestrávím tolik jak v zaklínači trojce kterej jsem s DLC jel čtyřikrát.
PS: Česká lokalizace je strašná, nejhorší co jsem kdy četl. Ano znám vyjádření jejího Autora Ženíška, jen si nemohu zbavit pocitu, že špatnou lokalizaci jsem už od něj poslední dobou viděl víckrát..a to v Assasin Odyssy a Origins...a to rozhodně měl mnohem lepší podmínky.
 
Naposledy upraveno:
S Filipem Ženíškem se znám osobně, tvůj názor na lokalizaci mu přetlumočím. :) Jestli máš nějaké screenshoty, klidně mu je můžu přeposlat.
 
@Jetro kdyby si to řekl dříve tak mu to vytipám a bylo by to dlouhé...myslím to vážně dialogy, střepy (tedy záznamy ) kde nekteré řádky nejsou odděleny atd atd jako fakt by toho nebylo málo nebo dialogy kde prostě nedávali smysl (označení rodu tam bylo taky párkrát špatné).

A když v tom budeš oprav jeho názor s tím že hodně lokalizacíc vzniká ze schválením studii a ne nelegálně jak prezentoval ve Wortexu a taky, že díky dohodě ze studiema se lec která neoficální CZ dostane na conzole na náklady studii.
 
Naposledy upraveno:
@Barbar Souhlasím s tvým výrokem. To je fajn @Jetro že se znáš s Filipem Ženíšek já bych mu asi vzkázal ať korektora vyhodí z okna pochopím chyby v rodu to je ošemetná věc, ale aby tam byli překlepy to korektor nesmí dovolit. Stačí jen malá věc jako nakopírovat text do blbýho wordu a překlepy ti rozezná. Hned u tvorby postavy u popisků mu chybí písmeno a to už vyšel i update na češtinu dle souborů co jsem koukal, ale to písmeno tam chybí furt takže byl asi někdo slepý. Není problém mu udělat screeny záleží jen pokud bude chtít od nýmandů, aby mu hledali chyby :).
 
jako jo ja mu kidne ty strepy projedu ......NERAD ale udelam to...pokud prestnae blekotat nesmysli ktere blekotal ve Wortexu. Dialogy ale uz ale prijzdet nebudu ...musel bych to hrat znova a to sorry bobe nedam..stejne tak emaily.
 
@Barbar CP77 jsem ještě nehrál, ale v čem přesně je lokalizace Odyssey a Origins špatná? Mně přišla skvělá.
 
@frostivj byli těžkopádné, některé popisy byli fakt hodně divně skloňované (názvy) a některé dialogy sis jen říkal co tím asi basník vlastně chce říci....hele je to par let zpět a nemám to nafocené zas takovej škarohlít nejsem....U Odyssy si pamatuji drobne chybky a překlepy ještě navíc. Jako rozhodně nebyli taková rana jako u CP, pokud to tak vyznělo tak se omlouvám za mystifikaci.
 
@Barbar tím skloňováním hádám myslíš slova jako Megaris, Argolis? Protože tyhle řecké názvy se takhle skloňují, že jejich kmen končí na -ida, to si Ženíšek nevycucal z prstu.
 
Nop čirou náhodou jsme v řecku nějakou dobu pracoval pod Spirosem a Kostasem :) Takže si něco ještě s toho pamatuji :) Jestli to pojedu ještě někdy jednou vytípnu to sem abych to hodil jako příklady.
 
Někdy jsem měl problém i stíhat dialogy kdy jsem začal s postavou kecat a do toho najednou se spustil telefon od někoho jiného kterej nejde zavěsit a tak šli dialogy přes sebe.

Docela nepochopitelná chyba.


Na druhou stranu kéž by si třeba takový Ubisoft vzal s modelu a tipu protivníku příklad.

No zrovna Valhalla myslím nemá úplně málo variant nepřátel, ale s těmi modely je to horší :), chápu.


Televizní zprávy jsou zfalšované, (a když jsem poslouchal jak dle nich dopadli některé mé akce jen jsem otevřel a zase zavřel pusu nad těmi lži) některým politikům vzdáleně korporace mění myšlení

To je vlastně skoro jako ze současnosti :) Že politici jednají většinou v zájmu korporací (a jsou za to samozřejmě v zákulisí nějak odměněni) je fakt už dnes, nejspíš ve většině světa. A ubohé kecy novinářů, to taky můžeme vidět už dnes. Viz třeba teď americké volby, kde v US médiích, aspoň některých, se dozvíš detaily o tom, co se tam děje, jaké probíhají soudy ohledně podvodů a jaká jsou svědectví a nařízení atd. A v Evropě včetně nás v podstatě mrtvý brouk, cenzura. Akorát s těmi policajty ještě nejsme "tak daleko" jako CP. (Omlouvám se za menší OT)


Otázkou je, ale co bude s CD projekte? Díky svému amatérskému chování a zapírání co se týká stavu hry a Konzolích kdy snad čekal že mu to hráči odpustí jdou na něj žaloby s velkou šancí uspět protože se nechtěně i sám přiznal, že o stavu hry na conzolích věděl. Poškodil si hodně pověst u hráčů

Prý dost zaměstnanců nadává na vedení. Finančně by to ale měli v pohodě ustát.


Česká lokalizace je strašná, nejhorší co jsem kdy četl. Ano znám vyjádření jejího Autora Ženíška, jen si nemohu zbavit pocitu, že špatnou lokalizaci jsem už od něj poslední dobou viděl víckrát..a to v Assasin Odyssy a Origins...a to rozhodně měl mnohem lepší podmínky.

Četl jsem od něj něco, co vyznívalo tak, že ho vlastně baví ty malé lokalizace, kde má čas si s tím pohrát, a ty velké jak kdy. Zrovna to AC ho asi moc nebavilo, jak se zdá. Zaklínač ho samozřejmě bavil.
Jinak s tím testováním to bylo tak, že ve Varšavě testoval jenom část nehotového příběhu. Potom už se tam nedostal a testování dostala na starost agentura, která zajišťuje jiné jazyky. Takže se dá s úspěchem odhadovat, jak to asi dopadlo. Ověřili to technicky, že to funguje, ale fakticky se to skoro vůbec netestovalo.


CP77 jsem ještě nehrál, ale v čem přesně je lokalizace Odyssey a Origins špatná? Mně přišla skvělá.

Během hraní si hodně věcí nevšimneš, nebo na ně hned zapomeneš, ale v Odyssey najdeš třeba hrubky nebo i nesmysly typu "prolomilas to námořnictvo." nebo "její odhodlaný výraz a zoufalství se mi vypálily do mozku." nebo "Athény jsou náchylné vůči většímu bezpečí než předtím." ap. Nebo otrocké "přesílené údery", ne moc dobře formulované některé popisky schopností (vyznívají trochu jako úkoly) ap. Kvůli Valhalle jsem toho v Odyssey dost viděl. Celkově to možná není špatné, ale jinak má Barbar pravdu.
 
@Farflame Nevím nevím kamaráde...fakt se toho bojím jestli hodnota akcii padla o 30% tak to není málo...

 
Možná, jak psal ten jejich zaměstnanec (jestli to je pravda), že to bude mít nakonec pro nás hráče a vývojáře kladný konec. Že ty manažeři a ostatní z vedení dostanou pořádný proplesknutí! A začnou se zase starat víc o hru než o investory. Pokud by na tom bylo aspoň něco pravdy (myslím na tom údajném zaměstnanci), cyberpunk by mohl být za pár měsíců skoro jiná hra. Prý z toho nechali vyndat velké množství obsahu, funkcí, atd.. Mě ta hra fakt baví i přes nedostatky (např. vedlejší mise s prodejním automatem - taková blbost, ale naprosto super) a pokud budou schopni jí opravit, přidat obsah, tak to bude pecka.
 
Morrowind každopádně už asi ani zkoušet nebudu, dívala jsem se na screenshoty a...omlouvám se...ale je to na dnešní dobu fakt ošklivé, navíc ty obrovské nohaté balóny a houby, no, neláká mě. To by mě spíš lákal Daggerfall, kdyby teda byl v dnešní grafice, nebo klidně třeba jako Skyrim :cool:

Morrowind byl a je mnohem propracovanější než Oblivion. Grafika v Oblivajzu byla pravda už na vyšší úrovni, ale hratelnost a atmosféra je u Mirrowindu nedostižná. Také mám rád když je krásná grafika, nicméně jsem ještě generace, kde je pro mě důležitější právě ta atmosféra a chytlavost. Z tohoto důvodu mám srdeční slabost pro staré pecky na Amize jako byly Ambermoon, Ishary nebo Perihelion, které si čas od času stále rád zapařím

Fandovskou komunitou vylepšený Morrowind je pecka, srovnatelná s jakoukoliv současnou hrou. Alespoň pro mě. S originálem se moc srovnat nedá, hlavně graficky. Bohužel s češtinou od Zobce moc dobře nefunguje, proto také vznikl projekt na češtinu s diakritikou, funkční napříč platformami a verzemi. Snad se ji letos podaří dokončit. V každém případě Morrowind vřele doporučuji.
 
@JohnAcher můžeš mi kdyžtak dát odkaz na ten vylepšený Morrowind? Mohla bych to zkusit, až vyjde čeština, která s tím funguje. Díky :cool:
 
Back
Top