1. Soubory cookie nám pomáhají vylepšovat poskytované služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Zjistit více

Topic o E3 2015

Téma ve fóru 'Herní koutek' založil Vilge, 15 Červen 2015.

  1. Vilge

    Vilge Čestný člen

    • To se mi líbí To se mi líbí x 1
    Naposledy upravil: 16 Červen 2015
  2. Hekimen

    Hekimen Vox Populi Tým překladyher.eu Tým COTT

    Jako velký fanda her, ve kterých je hlavním hrdinou ženská postava, mě z MS konference nejvíc zaujal nový Tomb Rider. Pak to byla představená premiéra hry Recore, kde to podle videa taky vypadá na ženskou protagonistku a v poslední řadě mě zaujala zpětná kompatibilita her původně dělaných pro XBox 360 na XBox One. Okrajově stojí ještě za zmínku Hi-Tech hračka MS HoloLens, bohužel s tím nepředvedli nic úžasného, a tak to ve mě zanechává dojem nedodělanosti, a prozatím i zbytečnosti, přesto v tom vidím velký potenciál a v brzké době bude mít jistě co nabídnout.

    Edit: Tak jsem ještě po MS koukl na EA konferenci - byla o něco slabší, přesto představili dvě hry, na které se už teď těším. Pokračování série ME - Mass Effect Andromeda a Need For Speed (o kterém tedy vím už delší dobu). Dále pak jednu hru na kterou jsem hodně zvědaví - Unravel. Ale na závěr mě nakonec hodně překvapili a čím mi tak udělal obrovskou radost, což se MS s ničím nepovedlo, je po více jak 6 letech pokračování titulu Mirror's Edge s přívlastkem Catalyst - Mirror's Edge Catalyst, kvůli této hře budu pořizovat nový PC nebo konzoli :D
     
    Naposledy upravil: 16 Červen 2015
  3. Leffi

    Leffi Vládce trollů Tým překladyher.eu

    Osobně jsem velice potěšen zveřejněním detailů kolem Dooma 4 a Fallouta 4.

    Z devíti minutové ukázky, kterou tvůrci prezentovali u Dooma 4 mi ukápla nostalgická slza a zároveň mi běhala husina po zádech, protože tvůrci krásně přitvrdili a dali si záležet i na těch nejmenších detailech, takže likvidace démonů dostává ten správný rozměr, jak po stránce efektů, tak i zvuků.

    Fallout 4 mě překvapil svou obsáhlostí. Ač se po grafické stránce drží velice při zemi, je to pochopitelné, vzhledem k možnostem které má hra nabídnout. Skoro by si jeden myslel, že to někdy v počátcích vývoje zamýšleli jako masivně multiplayerovou hru, protože mnohé funkce a možnosti by tomu i odpovídali. Na druhou stranu mám však zase obavy z toho v jakém stavu hra vyjde. Obrovský, prakticky neomezený svět, s prvky stavění měst totální customizovatelnosti postav, atd., smrdí, minimálně v počátcích velkým potenciálem na bugy, které se jistě nepodaří vychytat úplně všechny.

    Rozhodně to však budou dvě hry na které již začínám šetřit a jakmile se někde objeví pobídka na testery vyvíjené češtiny, budu první kdo zvedne ruku.

    Zpětná kompatibilita XBOX360 her mne velice zaujala. Sice jich mnoho nemám, ale pořízení XONE má najednou mnohem reálnější rozměry než tomu bylo dosud. Není kam spěchat, jak se ukázalo, tituly se budou upravovat postupně, ale jakmile se naskytne vhodná chvíle, půjde ověřit, že většina her co vlastním už fachá, tak mají dalšího zákazníka.
     
  4. CougarCS93

    CougarCS93 Člen

    No spíš by to chtělo topic zaměřenej na to co všechno bude potřeba přeložit :D :D

    Doom - těším se moc, vypadá nádherně ale u týhle hry nebude CZ na 100% , sice tam nebude vůbec potřeba ale zase pokud půjde technika překlad by neměl zabrat moc času nebude to ukecaná hra asi

    Fallout 4 - asi největší problém. RPG všeobecně nemají bez češtiny moc cenu i pro trochu zdatnější angličtináře. A Fallout 4 má zase pokořit mylníky a být obrovský. Cenega zatím mlčí, Comgat prý nedávno začal dělat na největší CZ lokalizaci všech dob, ale o spojení s Falloutem pochybuju. Aby se to v česku zaplatilo hned první pravidlo by bylo že by musela bejt i na konzole jako Zaklínač.

    South Park - další problémek, tentokrát v režii Ubisoftu, snad už bude taky větší hra než jednička která byla krátká tak ta jeden večer. Ofiko pochybuju v lokalizaci když Playman nedokázal zařídit jedničku, já pochybuju že budu mít za rok čas ... Ale kdyby se zavčasu sehnali schopní lidé, možné je všechno. Byla by škoda to nepřeložit ...

    Tomb raider - dost se bojím i o něj. Díky exkluzivitě jestli nebude mít titulky už na Xboxu tak u PC to bude velmi nejisté ...
     
  5. Barbar

    Barbar Čestný člen Tým COTT

    Velice mně zaujali hry Fallout 4 ač s kombinaci tower defenc, sim city, sim a já nevím co všechno je hodně...hmm netradiční a muj skeptismus narostl o 150 % a nezahraní to ani ten pes.

    Dále Tomb Raider...jsme milovníkem a věrný fanoušek hodně se mně líbil restart a na dvojku se těším..ale to ježdění po zadku už mně trošku leze krkem.

    Star Wars Battel Front...první asi mulťákovina co pořídím...já jakož to člen vesmírného řádu Ďědy musím chránit ostatní !

    Assasin hmm koupím ale upřímně kvůli prostředí....mám rád viktoriánský Londýn.

    Ghost Recon dát do sand boxu? Tady není má skepse na 150 ale rovnou do milionu...ta ukázka a vůbec vše kolem semnou ani nehlo...

    Mass Efect ? Bojím se že už nebude NIKDO kdo by ho překládal takže bohužel:(

    Doom? Oh yeeeh baby MUHEHEHHEHEHEHEHE
     
  6. Zacharjas

    Zacharjas Člen

    Inu, také k tomu přihodím pár slov. Jak asi víte, jsem hráč hrající převážně RPG, takže se k E3 vyjádřím především z tohoto pohledu. Měli jsme možnost vidět něco z Fallouta, Mass Effectu, Deus Ex, pokud jej považujete za RPG, a South Parku, přičemž z ME a SP jsme viděli pouze trailer, takže o tom ani nemá smysl mluvit. Podobně tomu bylo i u DE, kde sice ukázali i něco z gameplaye, ale myslím, že to nebylo nic tak ohromujícího. Zbývá tedy ten Fallout.

    Obávám se, že bude postrádat postapokalyptickou nouzi. Přeci nejde jen o to, že se děj bude odehrávat ve zničeném světě, že všude budou polorozbořené stavby, žádná zeleň a relativní liduprázdno. Nýbrž mělo by jít i o ztrátu elektro vymožeností, vědomostí a civilizovanosti.

    Když jsem koukal na ukázku ze hry, měl jsem pocit, že není nouze o součástky a vybavení. Tento můj pocit je podpořen faktem, že ve F4 bude zřejmě velice rozvětvený craftovací systém. Takový systém by mi nevadil třeba u zmíněného ME, ale upravovat si v postapo světě zbraně do té míry, že budu vyrábět nové? To mi nesedí. Natožpak "stavět" si Energozbroj. To byla vždy výsada písařů z Bratrstva Oceli, kteří se tím zabývali celý život. Ostatní z pustiny mohli jen závistivě a obdivně slintat.

    Opravdu bych byl rád, kdyby se s tou "nouzí" blížili spíše k původnímu Mad Maxovi, kde si Mel sice chodí s brokovnicí, ale nemá do ní náboje. Chtěl bych mít při hraní radost, že jsem nějakou zbraň našel, a ne si tam vyrábět nějaké podivnosti. Takovou radost, jakou jsem zažíval u původních Falloutů, když jsem šel prozkoumat nějaký Vault, nebo předválečnou základnu. Vždy jsem se těšil, co tam najdu a teď nemluvím jen o vybavení, ale i o záznamech, ať už o záznamech odvážlivců, kteří se tam vydali po apokalypse a jejichž kosti tam hnijí navěky, tak o záznamech různých výzkumů a událostí ještě před apokalypsou, které perfektně dokreslovaly atmosféru.

    Zbraně, u kterých by mi výroba nevadila, ba bych ji dokonce vítal, jsou zbraně chladné. V ukázce jsme mohli vidět i úpravu tak "neškodné" věci jako je baseballová pálka a tam je nějaká ta hezká úprava docela na místě, myslím.

    Další věcí je to stavění. Zajímalo by mě, v jakém časovém horizontu se bude děj odehrávat. Protože jsem tak nějak nabyl dojmu, že si tam postavím barák tak nějak okamžitě. Navíc je to opět taková... funkce, kterou bych u postapokalyptické hry nečekal a asi ani nechtěl. Zvláště když u postavení jednoho domu nemusí zůstat a půjdou snad vytvářet celé osady. To mě opět přivádí k té nouzi. Kde se na to budou brát lidi? To by měla být v postapokalyptickém světě asi ta nejvzácnější a nejcennější komodita. Když vezmeme v úvahu nedostatek léků, nemoci, ozáření a nové zmutované obyvatele pustin, nemělo by být v pustině lidí nazbyt.

    To je moje výtka i k třetímu F, který jsem sice nedohrál, protože mě vážně nebavil, ale přesto mi přišlo, že je tam moc živo, což bylo podle mě dáno způsobem cestování. Člověka by asi moc nebavilo procházet pustinou, kdyby byla prázdná a tak jsme zakopávali na lidi na každém kroku. Nikoho ale už moc nezajímalo, ž čeho ti lidé žijí. Zato když se podívám na první Fallout, tak prakticky nenajdete osadu, kde byste neviděli pole, stáda brahmín a podobně. Vidíte ale něco takového teď? Nechci, aby to vyznělo hnidopišsky, ale původní Fallout na mě působil mnohem uvěřitelněji a jednička i velice bezútěšně. Z představené 4 mám ale úplně jiný pocit. Úplně tam postrádám ducha postapo.

    Podivně na mě působil i ten pes. Je sice fajn, že mu můžete dávat pokyny a on bude aportovat. To je vážně hezké, uznávám. Ale vadilo mi, že si tam jen tak stojí, čeká na vás a pak se hned lísá. Čekal bych tam spíše nějakého divokého psa, který když se setkal s lidmi, tak musel bojovat o holý život, aby ho nesnědli, nebo něco takového. Takhle mi to přijde hrozně prvoplánové a takové... "sluníčkové".

    Takže, abych to shrnul jednou větou, na postapo mi to celé přišlo strašně optimistické. Hm, vlastně by mě také docela zajímal hlavní příběh. Ten podle mě Bethesdě obecně moc nejde. Toho se bojím asi úplně nejvíc. Byl bych vážně nerad, kdyby... ale, už jsem toho nakecal dost. :)
     
    • To se mi líbí To se mi líbí x 1

Sdílejte tuto stránku