• Vítejte, pokud zde hledáte překlady, všechny dostupné jsou k dispozici přes záložku Překlady. Pro stažení překladu či prohlížení fóra není potřeba se registrovat! Pokud se chcete i přes to registrovat, přečtěty si FAQ co vám registrace nabízí a jak postupovat.
Rozhovor 

Rozhovor s Godxonem (nejen) o Batmanovi

V dnešním rozhovoru Vám představíme překladatele, který na našem portálu vystupuje pod přezdívkou Godxon 1, a který překládá například epizodického Batmana od Telltale.

1. Řekni nám něco o sobě. Kolik Ti je, odkud jsi, čím se živíš/co studuješ,...?

Jmenuji se Honza, je mi 15 let a žiji v Opavě. Aktuálně studuji na jednom z místních gymnázií.

2. Jak ses dostal k překládání a jaké jsou Tvé dosavadní zkušenosti?
Hmm... jak jsem se dostal k překládání? No, začalo to tím, že jsem skoro před třemi lety přeložil program PlayClaw 5, jelikož jsem v té době nesnášel, když nějaký program/hra nemá český překlad.
Češtinu jsem následně odeslal vývojářům a ti kupodivu překlad vydali oficiálně. A to mě nastartovalo. Dále jsem přeložil hry Goat Simulator a AC Liberation (spolu s dalšími lidmi).
Nyní překládám Parkitect (pozn.: čeština vyjde v příští aktualizaci) a spolu se Stortokim a Zhilianem epizodického Batmana od Telltale Games.

3. Na 15 let docela slušná historie. Podle čeho si vybíráš hry k překládání? Je to hodně různorodá směsice.

Podle toho, co mě baví a zrovna hraji. Obecně mě baví asi všechny žánry her, až na RPGčka a adventury.

4. Batman od Telltale je vlastně adventura. Co si o ní myslíš? Ohlasy mi obecně přijdou dost negativní, podobně jako svého času na Game of Thrones od stejného studia.
Mě to baví. Špatná hodnocení podle mě vyplývají z toho, že se Telltale hry vlastně ani nemění. A jelikož jediná předchozí hra od tohoto studia, kterou jsem hrál, byla The Walking Dead, tak mi to zatím nevadí. Koneckonců, ani ta hodnocení nejsou tak špatná - 72% na Steamu od hráčů, 75% na Opencritic od kritiků.