1. Soubory cookie nám pomáhají vylepšovat poskytované služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Zjistit více

Práce s textem aneb jak říct hře, udělej enter - tipy a triky

Téma ve fóru 'Návody a postupy' založil Hekimen, 10 Červen 2015.

  1. Hekimen

    Hekimen Vox Populi Tým překladyher.eu Tým COTT

    Tento článek je zaměřen převážně na problematiku formátování a zobrazování textů, obsahuje spoustu obecných a teoretických informací.

    Zkoušíte zobrazit Vámi přeložený text ve hře, ale výsledek nesplňuje očekávání? Tak jste tu správně, protože si představíme pár triků a tipů, jak požadovaného zobrazení ve většině, nikoliv ve všech, případů dosáhnout.
    PS: Není zde uvedeno všechno, jinak bych tu mohl popsat sto stránek a nestačilo by to, dále prosím berte na vědomí, že jsem se tento článek snažil napsat pro lidi, kteří o programování vědí akorát to, že existuje. Přesto, a nebo možná proto, budu rád za každou připomínku. Případně můžete napsat, co Vám zde chybí a proč. Pokud to bude v mích silách, rád článek upravím, či dopíši.

    Vyhledávat můžete v kapitolách:
    1. Kódování (znaková sada, aneb když se místo ř zobrazuje Ĺ, atd.)
    2. Učíme se z originálu (nejrychlejší cesta k naformátování textu)
    3. Znakové entity (speciální zápis nestandardních znaků a interpunkce)
    4. Extra mezery (nedělitelná mezera, dvě a více mezer vedle sebe)
    5. Zalomení řádků (jak říct programu/hře, tady udělej enter)
    6. Cesta textu od datového souboru k výstupu ve hře


    1. Kódování (znaková sada)
    2. Učíme se z originálu
    3. Znakové entity
    4. Extra mezery
    5. Zalomení řádků
    6. Cesta textu od datového souboru k výstupu ve hře
     
    • To se mi líbí To se mi líbí x 6
    Naposledy upravil: 10 Červen 2015

Sdílejte tuto stránku