• Provozní plány portálu Překlady her pro rok 2024

    31.3. přejde portál do režimu pouze pro čtení, tedy bude možné dála stahovat překlady, ale již nebude možné se registrovat a jakkoliv přispívat do diskusí kromě překladatelů
    31.12. dojde k ukončení provozu portálu Překlady her

    Za celý tým, který se od založení staral o tento portál, bychom vám chtěli poděkovat za vaši přízeň. Bylo to dlouhých 9 let našich životů. Všechno někdy končí, aby něco nového mohlo začít.
    Za mě jako provozovatele bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří svojí prací přispěli k chodu celého portálu, všem překladatelům, kteří sem přispívali svými díly, a i vám všem, kteří jste se rozhodli nás, jakkoliv podpořit.

  • Než zase začnete plodit weby, discordy a jiné komunity pro sdružování lidí kolem amatérských překladů, tak prosím nejdříve přemýšlejte a čtěte...
    Spuštěn web skupiny Herní překlady ←→ Nový portál pro každého od Lokalizace.net
Phoenix Point

Phoenix Point 1.20.1 Hastur

Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

A já mám též dobrou zprávu, byla mi poskytnuta čeština na testování a korekce, tak jsem ji zakomponoval do dalšího dílu.
 
Moc díky za super zprávy ohledně překladu, je vidět že jste si pěkně mákly. (y) Těším se až to budete mít hotové.
 
Díky za podporu! :) No, snažíme se. Já bohužel kvůli škole teď budu mít méně času, ale budu se i tak snažit co nejvíc překládat. Dokončení teda ještě nějakou chvilku zabere. Tak nějak doufám, že to stihneme do konce dubna, ale strašně těžko se to odhaduje. Ten proces alpha a beta testů sice trochu zpozdí vydání, ale zase bychom měli vychytat většinu chyb.
 
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

No nic, jde se šikanovat Stoupence Anuovi, kdo jde se mnou?
 
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Synedrion jsou přátelé Phoenix Pointu, a navíc mají velice užitečné technologie.
 
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Šikanování Anuovců se neomrzí. Co s tím jako udělají, vyhlásí mi snad křížovou výpravu?
 
ta tvoje šikana Anusů mě baví... , ale ty hlody někdy, co se mi otevírá kudla v kapse, ale někdy jsou vtipné.

jen nevím, jak s hodnocením hry. Fakt jsem se na ní těšil, koupil jsem si sběratelskou edici, ale přijde mi, že tam není nic z toho co bylo avizováno. Mise jsou v podstatě vždy stejné, alespoň Liars (cíl je vždy na vlevo na konci mapy), báze i haveny jsou také na stejném místě, postupem času stejně začnou frakce válčit mezi sebou nebo jdou po Anu (zkoušel více krát a vždy se mi to vzrtlo do podobného stavu, co máš ty). Ten Unity je docela špatný, zničitelnost objektů je sice krásná, ale špatně nastavená, tak z 30% se mi stane, že emzáka vidím, mohu střílet, ale ruční zameření nejde - asi nějaká překážka ve střelbě. AI nepřátelů je docela katastrofa...

No snad se to změní ještě DLC co mají vyjít 2020. Jinak by měla hra fakt koule
 
Asi to zní blbě od člověka, který tu hru překládá, ale je pravda, že taky nejsem ze hry zrovna nadšený. Čekal jsem holt něco víc, ještě ani nemám dohráno, potom napíšu nějakou obsáhlejší recenzi. Jinak Unity je dobrý engine, ale zrovna na takovou hru by se podle mě víc hodil Unreal, který používá i Firaxis pro svoje XCOMy.
 
Jako pořád se rozhoduji jestli si to časem na steamu koupím...ta recenze by mně vážně zajímala jako herní doba, sterotyp atd...
 
@Barbar
Za mě je to furt dobrá hra, grafika je slušná, v nových DLC by měla být možnost i stíhat UFO, tak jak to je v předchozích X-COM seriích. Backer build jsem moc nehrál. Začal jsem hrát o Vánocích, mám rozehraných několik směrů. V profilu EPICu mi to ukazuje, že hraju 5 dní a myslím si, že jsem tak možná v polovině. nevím přesně, hru nepřekládám, tak nevím co mi vlastně ještě schází vyzkoumat či vyrobit.

Herní status je: 79% aliance s Synedrion, 49% New Jericho, 12% Anusové :D, mám odpuzovač mlhy, ale ještě nemám zajmuté žádné emzáky. Našel jsem 4 báze, delirický index mám 8%. Časově jsem ve hře tuším na konci února.

Samotná hra není špatná, líbí se mi, že emzáci se také vylepšují, a pokud jim člověk střílel hnáty, tak je mají obrněné. Ale s jejich AI je to někdy hodně k zasmání (i podle videí Sheparda) - až tak debilní je nemám, ale párkrát předvedli fakt skvělé věci... :D. To samé pak i střelba vojáků. Mám dvě Manticory kde mají vojáci všichni nevyšší úrověň a dost často se mi stane, že se voják na absolutně netrefí. Kdežto emzák střílí přes celou mapu a sundá mi vojáka... :D (ještě že je F5 a F9). Docela mě štve, že voják nemá možnost zalehnout, to by se s Turrety opravdu hodilo. Tý je pak úplně jedno, jestli má před sebou vlastního vojáka nebo ne, ale vidí nepřítele, tak střílí a z milého vojáčka jsou krvavé cucky.

Obtížnost mi přijde divná (mám takový zvyk hrát vždy za nejlehčí a pak za nejtežší), kdy jsem měl dost misí se 6-ti vojáky, ale proti sobě tak 40 až 50 emzáků, kde byly třeba 4 Sirény v jeden okamžik a k tomu Chiron s explodujícími červy. A to byly normální mise. Pak třeba útok na Citadelu nebo útoky na Haveny, kde by člověk fakt čekal odpor, je Scylla tak blbě umístěná, že ji zastřelím hned v prvním kole. I to ukazování obtížnosti misí je zmatené, už to zmiňival @Ralph Shepard, u misí se zdrojemi mi to ukazuje 3 emzáky, ale ve finále jich tam je 15 :D

Co se týče frakcí, tak to je takové divné. Ve finále ve všech smerech co mám rozehrané, i u @Ralph Shepard to nakonec dopadlo tak, že Anusové jdou proti všem a i New Jericho chce válčit se Synedrionem. Ano, sice se člověk během hry rozhoduje, ale zatím mi to připadá, že je vlastně úplně jedno jak.

Z čeho jsem docela rozpačitý je, že i nakonci hry, vlastně nejsou žádné pořádné transporní lodě. Vozítka jsem zkoušel a jsou naprosto k hovnu, jen zabírají místo. Pak demolice objektů. Někdy našiju do několik ran z Hell Cannonu a stále stojí, jindy skoro jen zavadím, či průvah od probíhajícího vojáka objekt složí k zemi :D

Upřímně, za $80 co jsem dal za hru, to fakt nestojí. Časem bude možná levnější a bude i na Steamu, pak bude mít lepší poměr výkon / zábava / cena. Uznávám, že plno věcí jsou asi drobnosti, ale kdyby se propracovali, tak by to opravdu byla pecka.

@Electricman37
Ano, Unity se moc nehodí, Unreal by byl určitě lepší, ale taky by asi byl mnohem náročnější i na GPU. Tak ono za to může podle mě hlavně PR, protože od začátku nám do hlavy tlačili, že hra bude naprosto dokonalá, žádná mise nebude stejná apod. Není to až tak pravda. Mě to prostě přijde, jako by to byl zatím RC verze...
 
jedna meč mě teď vyžhavila do běla - jak ***** se snažím posledních pár misí zajímat emzáky. Měl jsem Scyllu, Sirenu, červy, Mindfraggery a Tritony. Bohužel ve hře je bug v základnách se mi některé budovy vypínají od energie, takže všichni pochcípali :-@

Ale jinak si to užívám :D
 
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Scylla bojovala statečně, ale nakonec padla, tak jako všichni ostatní. A navíc musela jít s námi, naši lidé si s ní chtěli "promluvit" o praktikách Pandoranů.
 
Za me hra dobrá. Zatim teda odehráno nejmin bo klopim texty do hry a tak vzdycky testuju. Engine mohl byt unreal. I kdyz to ze je hra ve formě komiksu se mi osobně zamlouvá doufam ue budouci dlc doplni letadla, a oceanske zakladny a hlavně behemothy. To me trosku mrzí ze se jim to neveslo hned do úvodní hry. Pokud nezrusili úplně. Jsem rád ze o hru je zajem aspon neděláme češtinu zbytečně doufám že část týmu nebo aspon část se bude pak věnovat i přeložení vsech připravovaných dlc.
Za me bude recenze az po dokončení cestiny a následném klidném dohrání. Každopádně co se prekladu týče je unity jednoduší si myslím. Hlavně diky tomu ze je UI jednoduche a zbytečně se nepouzivaji textury k fontům je" snadné hru prekadat" bo se nepereme s diakritikou a texturami.
 
Electricman37 doplnil k překladu Phoenix Point nové informace:

Týdenní souhrn #6

Máme tu další týdenní souhrn a opět přináším dobré zprávy.

Díky nevuěřitelně rychlému překladu Shepardu jsme máme kompletně hotový výzkum a skoro i cutscény. To znamená, že měníme původní plán, a alpha verze budou nejspíš jen 2. Pro první stále platí vydání v lednu (opakuji, že jde jen o uzavřený test pro několik vybraných lidí), ale kromě UI bude obsahovat i výzkum a cutscény. Kódové označení bude Athéna.

Druhá alpha pak bude obsahovat všechen ostatní text, který nebude v první alpha...

Zjistěte víc o této aktualizaci...
 
[QUOTE="El...[/QUOTE]
Díky, akorát moje jméno se skloňuje "Sheparda".
Ještě musím upozornit, že brzy budu opět překládat to nové DLC k Frostpunku.
 
Jsem si naprosto jistý, že jsem napsal "Sheparda". Nevím, kde se stala chyba. S tím "u" to ani nedává smysl. Jdu to opravit. :D
 
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Nu, další díl, Antarktida se odkládá, opět.
 
Moje poslední dojmy jsou takové, že jsem hru smazal… Tři sejfy se nějak seknou a ani po 20 min se nenačtou, jak Geoscape, mise. Musel jsem se vracet hodně na zpět. V poslední misi, Scavenging, kde bylo napsáno střední obtížnost, jsem měl 8 krabic, tak po prvním kole jich zničily hned 6 a zároveň se emzáci částečně odkryli (bylo jich 13). Stačil jsem rozložit jen 3 věžičky a i tak to bylo prd platné. Na konci druhého kola se vylouplo dalších asi 15 šmejdů. Samozřejmě když jsem střílel já, tak každý pátý zásah měl poškození tak 20 max. Emzáci stříleli přes celou mapu a vždy 100% zásahy kolem 140 poškození. K tomu každý z Anthropů mi poslal 3x granátek. Na začátku 3 kola jsem měl jediného vojáka, zdraví 10, krvácení 60. Zkoušel jsem to hrát 6x i s různými vojáky (všichni úroveň 7), skvadra o 8 vojácích. A to prosím pěkně, hraju nelehčí, nejlehčí obtížnost. Nemluvě o tom, že je to zabugováné jako sviňa, načítání i z M.2 je skoro na doutník.

jsem akorát tak nasraný, lituji pěnez. Těšil jsem se na to, ale asi se vrátím k X-COMu, který prostě funguje jak má a nemrdá se jako toto. Třeba to za rok opraví, ikdyž tomu moc nevěřím, skoro nic ze slibovaných věcí to neumí. Holt je se jen napakovali na exkluzivitě u Epicu a vyspali se na vše. Teď udělají milostivě nějaké DLC, aby se neřeklo, hru si nechají přeložit od komunity. Hodně amatérské a je vidět, že nejen čecháčci jsou kurvy

@Ralph Shepard díky za nové video ;) fajn mrknu se
 
Ha ha Hurvajs ty ses pošuk. Hra je obtížnejší než xcom/2 vanilka vždyt psali ze se budou adaptovat...Musis držet krok a mít progress... Třeba jako u xcom longwar 1/2. Jak nemáš postupnej progress končíš. Ty bugy tam jsou no chtěli to stihnout do vanoc ale patche vychází tak se holt počká. Taky si to můžeš zatím proložit nějakým modem co je na nexusu...
 
@Bobmaster :D Přesně to jsem já, pošuk jest druhé jméno mé... ;) Za mě, to měli klidně odložit o rok a vydat fajn vytuněnou hru. Jsem programátor a nemám rád "hotový" zabugovaný produkty. O pokud to z října odkládali na prosinec, s odůvodněním, že to vyladí, tak mě osobně to moc vyladěné nepřijde.

Myslím, že progres jsem měl. Vyzkoumal jsem živou Scyllu, Sirenu, Anthrona. Na všech 6-ti základnách jsem měl rušičku mlhy, 1 skvadra vojáků byla na max. úrovni, druhá částečně. Měl jsem technologie od Jericha i od Synedrionu.

Třeba to co jsem viděl u @Ralph Shepard v #18 - fontánu neprostřelí, ale sundá nosný sloup. U okna nelze ručně mířit a musíš jít zpět, pak prostřelit lze. Já měl včera v taky lahůdku - inženýr měl před sebou věžičku, přední asi 12 dlaždic byli emzáky, ale když jsem dal ruční miření na věžičce, tak mi to ukazovalo, že střílím na inženýra, který stál za. A o tom to je, hra mám prostě plno naprosto debilních bugů, které mě vytáčí do běla. Nebo voják je raněn v 1. patře a křev příká přes betonovou podlahu nultého patra... :D To, že tam nejsou videa v příběhu, ale jen artworky mi nevadí, grafika je taky fajn, ale ty stupidní chyby... A nejsem sám, přijde, že je to jen nějaká nedodělaná beta, vydávající se za stable...

Jo, je super, že se emzáci zlepšují, to je logické, ale líbilo by se mi, aby měl stejné šance na to trefit, tak jako oni. Což prostě nemám. Jak jsem psal, me se většinou netrefí a když za skoro žádné poškození. Přitom emzáci vždy zásah a to ještě fakt velké poškození. Hra je prostě nevybalancovaná a je tam příliž moc bugů abych ji byl ochten hrát.. Bohužel si myslím, že s tím už nic neudělají. Své mají doma...
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Jo máš recht...Já ji taky přestal hrát protože mi hra často na konci kola zamrzla a s tím se rozhodil i autosave. Četl jsem že se to děje 50% hráčů prý něco s virtuální pamětí. Dokola jednu misi se mi hrát nechce a taky čekám na cz. Pevně doufám že až vyjde čeština budou tyto fatální chyby odstraněny.:wink:
 
Pro zobrazení tohoto obsahu potřebujeme váš souhlas s nastavením souborů cookie třetích stran.
Podrobnější informace naleznete na naší stránce o souborech cookie.

Jak pravil Idyom v parodii na League of Legends.
"Jestli se v té hře objeví ještě jeden bug, tak už si nabíjím kalašnikov".

Jinak bug s vypínámím budov jsem musel vyřešit modem Increased Power Fix (https://www.nexusmods.com/phoenixpoint/mods/15) a to s náboji se dá vyřešit tím, že ty zbraně hodíte do inventáře a zase je nasadíte.

Příští epizoda bude jako tahle, akorát již snad bez chyb a s možností zajmout ty červy :D
 
@Ralph Shepard až budeš nabíjet Kalašnik, dej vědět, přidám se.

kdyby alespoň páni vývojáři použili mod, když to je vlastně opravené. Jsou to fakt lemry líné ;-(
 
dnes jsem se snažil na vše zapomenout a také vyšel patch. Byl jsem plán nadějí, že to bude super ikdyž jsem měl už info, že spíše ne a výsledek bude k horšímu.

Začali mě i ostatní hodně napadat Haveny, tak jsem začal hledat hnízda a citadely. Bohužel jsem zjistil, že jsou vždy na stejných místech (měl jsem za to že mají být náhodné). Některé změny nejsou až tak špatné, u Dash se zvětšil dosah, ale bere Action Point. U tězkoodenců omezili Rage jen na 5 ran a musím uznat, že kánon je teď k**va nepřesný (dost často se stane, že se netrefí ani jednou ranou ;-( ), žen jsem docela využíval na Terror Sentinely, Scyllu a celkově na velký parchanty.

AI nepřátelům snad ještě zhoršily. Plnil jsem misi pro Synedrion a 5 jejich vojáků mi přilezlo přímo pod nos k vežičkám :D

Taky mě dostává, jak moc se emzákům vylepšuje zdraví. Scylla měla tuším 1050, teď má 1550. Sirény mám tuším 600. Fakt divné, na to že lidé mají krapet lepší zdroj, ale zdraví 200 - 250.

Přijemné ale bylo, že jsem se Synedrionem dosáhl 100% aliance a dostal jsem 1000ks od všech zdrojů. Nevím jestli je to bug, po tom co mě zabanovali na Discordu, už se bojím cokoliv nahlásit, ale měl jsem 49% Jericho, 69% Synedrion (ty zmutovaní řiťáci mě nezajímají :D ) a po 2 zničených citadelách, se mi změnilo skóre jen u Synedrionu. Jericho zůstalo na 49%. Možná ale musím mít splněno druhou fázi aliance

V každém případě, mi přišlo, že nový patch hru spíše dom*dal. Nahravácí časy se citelně protáhly, 5x se špatně uložil jak normální, tak quick safe, grafika se dost trhá i na 2080Ti, swapuje to skoro furt. Kde udělali soudruzi chybu? Že by v Bulharsku? :D
 
Back
Top