• Vítejte, pokud zde hledáte překlady, všechny dostupné jsou k dispozici přes záložku Překlady. Pro stažení překladu či prohlížení fóra není potřeba se registrovat! Pokud se chcete i přes to registrovat, přečtěty si FAQ co vám registrace nabízí a jak postupovat.

opět starcraft II

Sierpe

Člen
Dárce překladyher.eu
Vidím že na Warcraft vyšla fukční čeština - Warcraft 3 Reforged mod CZD. Tak se ptám opravdu by nešla udělat funkční čeština na Starcraft II complete edition? Pamatuji si že prví díl kampaně byl naprosto skvělý a tak moc bych si chtěl zahrát v češtině celou trilogii..
 

Barbar

Čestný člen
Problém u něho je že by si musel vyvořit něco co by hru udělla off line bez te kontroly.
 

Apoliener

Junior Moderátor
Tým překladyher.eu
Starcraft 2 nevlastním, ale co jsem koukal tak hra by teoreticky hrát jít offline měla jít viz. https://us.battle.net/support/en/article/10313

Pak to na mě působí tak, že případná čeština by měla fungovat, protože v offline režimu (bez internetu) nemůže přece nic ty soubory přepsat, leda že by to ověřilo tu hru jako takovou a v případě změny vůbec nespustilo.
 

MixerX

Člen
Sú tam dva úplne rozdielne aspekty.

Jeden je, že hry distribuované cez Battle.net používajú vlastný súborový systém CASC, ktorý na viacerých úrovniach implementuje spomínanú kontrolu integrity. So samotnými hernými súbormi to nemá vôbec nič spoločné, nachádza sa akoby o vrstvu nad nimi. Akonáhle sa zmenia tabuľky súborov (nie samotné dáta, iba pomocné súbory hovoriace o tom, aké dáta hra používa a kde ich v CASC nájde), spustí sa opätovný download. To, že Warcraft vie načítavať súbory mimo súborového systému CASC je vďaka tomu, že autori hry si takú možnosť dorobili. Skúšal som iné hry a tie to nepodporujú.

Druhý aspekt je, že neexistuje žiaden nástroj, ktorý by dokázal do CASC vkladať súbory. Existujú knižnice na čítanie a rozbaľovanie, tú najväčšiu zhodou okolností vytvoril istý Čech, ale prepisovanie dát nepodporuje žiadna. Nie je preto ani priestor na experimentovanie, čo presne ten opätovný download spustí a či by sa to dalo nejako obísť. Niekto by musel investovať desiatky hodín času do toho, aby spravil vlastnú knižnicu, a až potom by sa vôbec dalo začať rozmýšľať, či je možný import dát. Spomínaný český autor sa importu nemieni venovať.

Zjednodušene povedané, nie je to o tom, že hra má textové súbory voľne pohodené, ale po ich zmene si ich hra stiahne nanovo. Je to o tom, že textové súbory sú vo vnútri herných dátových súborov, ktoré sú ďalej vo vnútri súborového systému CASC - a až ten je chránený proti úpravám.
 

Apoliener

Junior Moderátor
Tým překladyher.eu
A celý tenhle CASC systém přišel s příchodem toho jejich klienta? Protože pokud si pamatuju, tak čeština na SC2 byla a fungovala, ale celkově to jen ukazuje na to jak všechny tyhle moderní věci jsou uživatelsky přívětivé a praktické. Neznám snad žádný klient, který by mi někdy u nějaké hry v něčem nedělal potíže, když pominu že mi osobně dost vadí mít X různých klientů. A další speciality jako denuvo a jiné ochrany, které si berou část výkonu PC jsou taky super. Pak to není takové překvapení, že si lidi kolikrát tu hru radši stáhnou.
 

MixerX

Člen
V tomto prípade si myslím, že to boli spojené nádoby. Chceli mať vlastnú platformu a chceli lepšie zabraňovať ľuďom, aby sa im vŕtali v hrách, keďže väčšina hier na Battle.nete je online a cheatovanie je na PC veľký problém. Hoci je to trochu zle cielené paľba, keďže väčšina cheatov zasahuje do hry v RAMke a nie v súboroch na disku.

Díky za vysvětlení. No zní to asi beznadějně
Ja mám výzvy rád, sú tam niektoré hry, ktoré by som rád videl preložené. Ak si nájdem čas, trochu sa v tom povŕtam, ale tak skoro to nebude :).
 

JerryCh

Člen
a co treba tahle vyzva: C.o.D. - Modern Warfare 3??? ;) vlastnim steam verzi (nikde jsem nenarazil na zminku o cz nebo sk tohoto dilu)
 
Top