• Vítejte, pokud zde hledáte překlady, všechny dostupné jsou k dispozici přes záložku Překlady. Pro stažení překladu či prohlížení fóra není potřeba se registrovat! Pokud se chcete i přes to registrovat, přečtěty si FAQ co vám registrace nabízí a jak postupovat.

Obduction

Stav
Nelze odpovídat na toto téma.

PMX

Člen
Zdravím,
našiel som na nete, že sa niekto cpustil do prekladu hry Obduction ale zlyhalo to kvôli nefunkčnosti preloženia textu na listoch a v knihách. (https://hry.poradna.net/questions/2763337-obduction-tvorba-cestiny#r2834791)
Posledná odpoveď bola 29.6.2018 --> potom už len moje správy bez reakcie
Ak je ten človek, čo to prekladal tu, tak nech mi napíše (spolu hádam niečo zbáchame)... vďaka
Ak tu ten človek nieje tak to budem prekladať pravdepodobne sám...
Je to jednoduché na preklad a nieje tam moc textov.

Mne sa ale texty v knihách a listy dajú preložiť (viď obrázok [text z prekladača len kvôli skúške])

Problém je ale diakritika...
Listy a knihy nepodporujú niektorú diakritiku... to by sa dalo vyriešiť keby som vedel kde je uložený súbor písma...
Ak by niekto mal cenné rady - ozvite sa
 

MerlinSVK

Člen
Obduction mi už 2 roky hnije na disku a pozerám, že v Localization mám aj adresár "sk", ale nič z toho nebolo.
Fonty sú samozrejme v Obduction-WindowsNoEditor.pak archíve, konkrétne v adresári Obduction\Content\UI\Fonts. Sú v .uasset formáte (tj. UE4 hlavička, dáta komprimované ZLIBom a UE4 pätička). To som zistil krátkym pohľadom. Mám dojem, že už som také fonty v minulosti upravoval, ale istotu nemám.
 

PMX

Člen
A nechce sa ti na to mrknúť "dlhším pohľadom"?
Skúšal som aj zadať inú cestu pre písmo ale nepomohlo. Musí to byť v tom "Obduction-WindowsNoEditor.pak" a tam neviem ako by som importoval niečo svoje (resp. upravil písmo)
Inak tie písma sú uložené aj priamo v tom "Obduction\Content\UI" okrem priečinka "Fonts" sú tam aj priečinky s názvami písiem. Ale aj tie sú v .uassets formáte
Cez čo pozeráš obsah toho "Obduction-WindowsNoEditor.pak" --> ja cez "umodel"
 

MerlinSVK

Člen
Ja som si extrahoval fonty pomocou QuickBMS + UE4 skript.

V hre je 8 fontov bez plnej diakritiky. No možno len 7, jeden font sa volá "CashRegister", tak ten možno len čísla zobrazuje.
 
Naposledy upraveno:

PMX

Člen
A vieš ako to dať potom upravené naspäť do "Obduction-WindowsNoEditor.pak" tak aby to fungovalo?
 

MerlinSVK

Člen
Zatiaľ mám len teóriu:
  • pridať diakritiku do TTF/OTF fontov
  • dosiahnuť rovnakú alebo menšiu veľkosť ako má pôvodný font
  • HEXom upravený font vložiť späť do .uasset
  • vytvoriť prídavný .pak archív s upravenými .uasset súbormi
 

PMX

Člen
Fúúúú tak jediné čo z tohto viem urobiť je to prvé (a možno ešte druhé)
  • TTF/OTF písmo viem urobiť komplet od základu takže pridanie ˇ nebude pre mňa problém
  • dosiahnúť menšiu veľkosť by nemal byť problém tiež, pretože v tom písme sú urobené aj čínske znaky a azbuka - takže keď nepotrebné znaky vyhodím tak by veľkosť mala klesnúť
  • v HEX viem maximálne pozrieť hlavičku a možno nejakú cestu (ak tam je)
  • Vytvoriť prídavný .pak archív už ide úplne mimo mojich skúseností (neviem vytvoriť ani PATCH)
 

MerlinSVK

Člen
Tak prvý test neúspešný. Namiesto dia znakov nemám v hre nič. Ani tie štvorčeky čo tam sú normálne. Ale samotný font ide, ostatné znaky nechýbajú.
 

PMX

Člen
Dakujem
Posielam upravené (nehodíš mi do správy email?)
Skús tie moje

--> .json musia byť vo formáte UTF-16 LE
 

Přílohy

Stav
Nelze odpovídat na toto téma.
Top