1. Soubory cookie nám pomáhají vylepšovat poskytované služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Zjistit více

Několik her, které bych ráda přeložila (The Council, Gabriel Knight, Black Mirror 4, Disneyland,...)

Téma ve fóru 'Hledám pomoc' založil Charlotte Anna, 29 Červenec 2019.

1. Charlotte Anna

Charlotte Anna Dárce překladyher.eu Člen

Ahoj všichni, :)
    strašně ráda bych překládala, ale bohužel nemám zkušenosti s programátorskou stránkou celé věci. Již pracuji jako dobrovolník na překladu Life is Strange 2, ale chtěla bych začít překládat i hry, na kterých ještě nikdo nepracoval, (a které si myslím zaslouží český překlad) a proto hledám někoho, kdo by mě zaučil v tom, jak získat texty a pak texty přeložené importovat do instalátoru češtiny (jednoduše řečeno - všechno o programování češtiny).
    Moc děkuji a ahoj :)

2. PMX

PMX Člen

Black Mirror (4) som preložil do Slovenčiny ale nieje to zložité na preklad --> nemusíš nič dekódovať ani nič podobné... proste len začneš prepisovať texty

3. Iver

Iver Člen

Ahoj, jestli chceš pomoci, překládáme Surviving Mars a Fallout 76. Klidně tě zaučíme.

4. Charlotte Anna

[QUOTE="Iv...[/QUOTE]