• Vítejte, pokud zde hledáte překlady, všechny dostupné jsou k dispozici přes záložku Překlady. Pro stažení překladu či prohlížení fóra není potřeba se registrovat! Pokud se chcete i přes to registrovat, přečtěty si FAQ co vám registrace nabízí a jak postupovat.

Jak se vypořádat s texty v souborech *upk?

siSINka

Překladatel
Člen
Kdysi jsem chtěl udělat překlad (blíže nespecifikované*) hry v Unreal enginu. Menu a GUI hry není problém, v adresáři ..Game\Localization\INT\ je soubor *int s texty v plaintextu, s diakritikou. Stejně tak tam jsou veškeré texty s dialogy - ale tady začíná problém…

Hra texty odtamtud nebere. Bere si je ze spakovaných *upk z adresáře ..Game\CookedPC\Maps\. Ty *upk rozbalit dokážu, rozbalené soubory mohou klidně ve hře nahradit ty zabalené. Texty jsou v těch rozbalených *upk viditelné, ale jediná cesta, kterou znám k počeštění, je editace v hexaeditoru, kdy nesmí být překročen počet znaků původního stringu. A navíc - pokud si to pamatuji - bez diakritiky.

Snad existuje nějaká jiná cesta, znáte někdo jiný (pro neprogramátora zvládnutelný) způsob? Pokud jedině instalace celého vývojového prostředí, tedy kupř. instalace Unreal Engine z EPIC, na práci v tomhle si spíše netroufám…

Díky.

----
*) pokud nějaká cesta existuje a někdo se ozve, budu konkrétnější v PM
 

Zhilian

Překladatel
Člen
Čau, napiš o jakou hru se jedná a popřípadě pošli nějaké soubory. S tímto bych ti mohl pomoci.
Asi napiš rovnou PM.
 

siSINka

Překladatel
Člen
Díky, snad jo.
Zatím ani nemá smysl zveřejňovat, vo_co_gou, na 100% (..dobrá, 99,9..) se na tohle nikdo nechystá. Až budu mít nějaký pokrok, založím thread..

Pro mě je vlastně důležitější zjištění, že s *upk se dá (z mého hlediska "bezbolestně") vypořádat.
 
Top