1. Soubory cookie nám pomáhají vylepšovat poskytované služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Zjistit více

Heroes of might & magic IV Complete 1.0

Dabing + titulky

1. snco1301

snco1301 Dárce překladyher.eu Člen

snco1301 přidal nový překlad:

Heroes of might & magic IV Complete - Dabing + titulky

Zjistěte více o tomto překladu...

2. snco1301

• To se mi líbí To se mi líbí x 1
  3. snco1301

4. Ijacek007

Ijacek007 Člen

Díky že sis našel čas a vytáhl staré soubory z puvodního překladu a upravil je. Díky tobě si tak mužu zase oživit propařené hodiny :)

5. dewon86

dewon86 Člen

Ahoj všem, dnes jsem udělal chybu, že jsem nejdřive nezjistil, že nejsem IT odborník. Koupil jsem na GOG verzi HOMM 4. Bohužel můj noťas není schopen hru rozjet, našel by se někdo kdo by pomohl? Jsem starší ročník a nejsem úplně zdatný v IT. Díky za připomínku mimo téma.

Ohledně češtiny, tak děkuji autorům za jeji tvorbu, bohužel ji neumím využít, hra mi nefunguje.

6. Nepíšete proč ho nechce rozjet... Kvůli WIN 10??? Kvůli slabé grafické kartě??? (ony ty grafické karty na noteboocích jsou někdy opravdu naprosté minimum a nepíšete, co za NB (nebo GK v NB) máte)...

Ale zkusím několik obecných rad...
    - Hru neinstalujte do složky "Program files (x86)" ale někam jinam...
    - Hru spouštějte jako správce
    - zkuste nastavit režim kompatibility na "Windows XP"

Pokud nepomůže ani jedno z toho (a nebo něco z toho nezvládáte), tak zkusíme poradit přesný postup a nebo budeme pátrat dál... Ale opravdu jako první zjistěte jestli tu hru utáhne GK notebooku...

7. dewon86

dewon86 Člen

Zdravím, děkuji za info. Instalace je mimo x86 a program spouštím jako správce. Režim kompatibility vyzkoušen, dle fóra v rozlišení 640x600, atd. Bohužel nefunguje nic :(( GK a NTB dle specifikací níže.

upload_2019-8-14_15-13-2.png upload_2019-8-14_15-13-38.png

Přiložené soubory:

8. Děkovat nemáte (zatím doslova) za co... :)